بررسی چگونگی ارتباط مولفه های رضایتمندی از نام تجاری و تعهد و اعتماد به آن نسبت به وفاداری به نام تجاری در محصول شامپو (مورد مطالعه فروشگاههای رفاه شهر تهران )

زبان مقاله : فارسی
محور مقاله :
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
آدرس وب سایت کنفرانس : 2icmsconf.com
ارسال کننده : بهناز صنعتی ایرانی
کد IOI مقاله : XYAZ-ZBZHD
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYAZ-ZBZHD

توجه
* برای ثبت سفارش گواهینامه پرکردن تمامی فیلد ها اجباری می باشد.لطفا قبل از پرداخت مشخصات گواهی را چک نمایید.
* گواهی پس از پرداخت قابل دانلود خواهد بود.
* لوح و گواهینامه چاپی 7 روز کاری پس از سفارش ارسال خواهد شد.

گواهی دیجیتال(دانلودی)


250 هزار تومان

گواهی چاپی


600 هزار تومان

لوح نمایه مقاله


1 میلیون و960 هزار تومان