بررسی ویژگیهای بازاریابی رسانه اجتماعی بر تصمیم گیری خرید مصرف کننده در صنعت آرایشی - بهداشتی ایران با نقش میانجی اعتماد برند

زبان مقاله : فارسی
محور مقاله :
محل انتشار : سومین کنفرانس بین المللی پژوهش در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
آدرس وب سایت کنفرانس : meaconf.com
ارسال کننده : رضا داودی
کد IOI مقاله : AZAF-AZDCFE
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/AZAF-AZDCFE

توجه
* برای ثبت سفارش گواهینامه پرکردن تمامی فیلد ها اجباری می باشد.لطفا قبل از پرداخت مشخصات گواهی را چک نمایید.
* گواهی پس از پرداخت قابل دانلود خواهد بود.
* لوح و گواهینامه چاپی 7 روز کاری پس از سفارش ارسال خواهد شد..

گواهی دیجیتال(دانلودی)


250 هزار تومان

گواهی چاپی


600 هزار تومان

لوح نمایه مقاله


1 میلیون و960 هزار تومان