تحلیل خوشه ای تحقیقات ارزش طول عمر مشتری در سازمان ها با استفاده از روش علم سنجی

نویسندگان : مجتبی مالکی1 محمد مالامیری2 رضا داودی3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : چهارمین کنفرانس بین المللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت و علوم انسانی مونیخ، آلمان
آدرس وب سایت کنفرانس : huconf.com
ارسال کننده : رضا داودی
کد IOI مقاله : XKDB-AZABAB
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XKDB-AZABAB

بررسی ویژگیهای بازاریابی رسانه اجتماعی بر تصمیم گیری خرید مصرف کننده در صنعت آرایشی - بهداشتی ایران با نقش میانجی اعتماد برند

نویسندگان : علیرضا ضیایی رفیعی1 غلامرضا سلیمانی2 رضا داودی3 امیر حاجی قربانی4
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : سومین کنفرانس بین المللی پژوهش در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
آدرس وب سایت کنفرانس : meaconf.com
ارسال کننده : رضا داودی
کد IOI مقاله : AZAF-AZDCFE
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/AZAF-AZDCFE

صفحه 1 از 1