ارزیابی میزان وفاداری مشتریان در ساختار مدیریت روابط مشتریان (CRM) با استفاده از خوشه بندی K-Means و روش آنالیز RFM و ارزیابی اعتبار خوشه بندی با استفاده از شاخص دیویس بولدن

زبان مقاله : فارسی
محور مقاله :
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و بانکداری
آدرس وب سایت کنفرانس : eem2018.ir
ارسال کننده : رضا سمیع زاده
کد IOI مقاله : XAKC-DZGGG
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XAKC-DZGGG

توجه
* برای ثبت سفارش گواهینامه پرکردن تمامی فیلد ها اجباری می باشد.لطفا قبل از پرداخت مشخصات گواهی را چک نمایید.
* گواهی پس از پرداخت قابل دانلود خواهد بود.
* لوح و گواهینامه چاپی 7 روز کاری پس از سفارش ارسال خواهد شد.

گواهی دیجیتال(دانلودی)


200 هزار تومان

گواهی چاپی


550 هزار تومان

لوح نمایه مقاله


1 میلیون و960 هزار تومان