ثبت سفارش
ارزیابی میزان وفاداری مشتریان در ساختار مدیریت روابط مشتریان (CRM) با استفاده از خوشه بندی K-Means و روش آنالیز RFM و ارزیابی اعتبار خوشه بندی با استفاده از شاخص دیویس بولدن
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله :
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و بانکداری
آدرس وب سایت کنفرانس : eem2018.ir
ارسال کننده : رضا سمیع زاده
کد IOI مقاله : XAKC-DZGGG
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XAKC-DZGGG
توجه
* برای ثبت سفارش گواهینامه پرکردن تمامی فیلد ها اجباری می باشد.لطفا قبل از پرداخت مشخصات گواهی را چک نمایید.
* گواهی پس از پرداخت قابل دانلود خواهد بود.
* لوح و گواهینامه چاپی 7 روز کاری پس از سفارش ارسال خواهد شد.
* برای ثبت سفارش گواهینامه پرکردن تمامی فیلد ها اجباری می باشد.لطفا قبل از پرداخت مشخصات گواهی را چک نمایید.
* گواهی پس از پرداخت قابل دانلود خواهد بود.
* لوح و گواهینامه چاپی 7 روز کاری پس از سفارش ارسال خواهد شد.
گواهی دیجیتال(دانلودی)
200 هزار تومان
گواهی چاپی
550 هزار تومان
لوح نمایه مقاله
1 میلیون و960 هزار تومان