رابطه بین تعامل اجتماعی و رضایت مشتری با توجه به نقش میانجی تجربه مشتری

زبان مقاله : فارسی
محور مقاله :
محل انتشار : اولین کنفرانس ملی مدیریت در عصر تحولات با تاکید بر فناوری، علم و عمل
آدرس وب سایت کنفرانس : manageuma.ir
ارسال کننده : محمد چقر
کد IOI مقاله : XKGB-AZACEZ
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XKGB-AZACEZ

توجه
* برای ثبت سفارش گواهینامه پرکردن تمامی فیلد ها اجباری می باشد.لطفا قبل از پرداخت مشخصات گواهی را چک نمایید.
* گواهی پس از پرداخت قابل دانلود خواهد بود.
* لوح و گواهینامه چاپی 7 روز کاری پس از سفارش ارسال خواهد شد.

گواهی دیجیتال(دانلودی)


200 هزار تومان

گواهی چاپی


550 هزار تومان

لوح نمایه مقاله


1 میلیون و960 هزار تومان