بررسی تأثیر ابعاد خدمات برند بر وفاداری به نام تجاری با تأکید بر نقش رضایت و نگرش برند در بانک ملت(شعبات مرکزی)

زبان مقاله : فارسی
محور مقاله :
محل انتشار : سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
آدرس وب سایت کنفرانس : 3icmi.com
ارسال کننده : زینب نامداری
کد IOI مقاله : XYGF-BDBKK
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYGF-BDBKK

توجه
* برای ثبت سفارش گواهینامه پرکردن تمامی فیلد ها اجباری می باشد.لطفا قبل از پرداخت مشخصات گواهی را چک نمایید.
* گواهی پس از پرداخت قابل دانلود خواهد بود.
* لوح و گواهینامه چاپی 7 روز کاری پس از سفارش ارسال خواهد شد.

گواهی دیجیتال(دانلودی)


250 هزار تومان

گواهی چاپی


600 هزار تومان

لوح نمایه مقاله


1 میلیون و960 هزار تومان