بررسی تاثیر نگرش مشتریان نسبت به پیامهای ویروسی بر رفتار مصرفی انها با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویر فروشگاه در ذهن مشتری

زبان مقاله : فارسی
محور مقاله :
محل انتشار : چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
آدرس وب سایت کنفرانس : 4meaconf.com
ارسال کننده : ساني مدني
کد IOI مقاله : XYHC-BEFCA
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYHC-BEFCA

توجه
* برای ثبت سفارش گواهینامه پرکردن تمامی فیلد ها اجباری می باشد.لطفا قبل از پرداخت مشخصات گواهی را چک نمایید.
* گواهی پس از پرداخت قابل دانلود خواهد بود.
* لوح و گواهینامه چاپی 7 روز کاری پس از سفارش ارسال خواهد شد.

گواهی دیجیتال(دانلودی)


200 هزار تومان

گواهی چاپی


550 هزار تومان

لوح نمایه مقاله


1 میلیون و960 هزار تومان