تعیین و رتبه بندی عوامل بین کیفیت خدمات الکترونیکی ، تعیین قیمت و ریسک ادراک شده در ایجاد برند موفق مواد غذایی در بازارهای داخلی

زهرا سواری1

چکیده :
ارائه خدمات با کیفیت ، نقش مهمی در صنایع خدماتی و تولیدی ایفا می¬کنند . کیفیت خدمات الکترونیکی به عنوان یک عنصر حیاتی برای کسب بازارهای داخلی محصولات است. بر این اساس هدف از ارائه این پژوهش تعیین و رتبه بندی عوامل بین کیفیت خدمات الکترونیکی ، تعیین قیمت و ریسک ادراک شده در ایجاد برند موفق مواد غذایی در بازارهای داخلی است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع داده ها از نوع توصیفی _ پیمایشی است. برای آزمون فرضیه¬ها ، پرسشنامه¬ی طیف لیکرت و به تعداد 30 سوال طراحی و بین جامعه آماری (مشتریان برندهای زرماکارون ، سمیرا و تک ماکارون و مانا) بطور غیر تصادفی به تعداد 384 نمونه توزیع گردیده است. برای آزمون فرضیه¬ها از روش تحلیل مسیر و فریدمن استفاده شده¬ است. نتایج حاصل از تحقیق تاثیر معنادار متغیرها را بر کارایی و ارزش شرکت نشان می¬دهد که از بین متغیرها تنوع محصول رتبه نخست و کیفیت خدمات کمترین تاثیر را نسبت به مابقی متغیرها بر کارایی و ارزش شرکت داشته است. از بین شرکت¬های مورد پژوهش عملکرد برند سمیرا موفق تر از سایر برندها در نزد مشتریان در بازارهای داخلی داشته است.
کلمات کلیدی : کیفیت خدمات الکترونیکی، ریسک ادراک شده، برندموفق موادغذایی دربازارهای داخلی ایران


زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
آدرس وب سایت کنفرانس : icmhconf.com
ارسال کننده : زهرا سواری
کد IOI مقاله : XYCK-AEKGB
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYCK-AEKGB

مقالات مشابه
  1. بام سبز ، معماری پایداری ، و مصالح سبز وکاربرد آن در جهت کاهش مصرف انرژی
  2. Analysis And Design Of Active CMOS Mixer With Low IM2 & IM3
  3. تحلیل بافت های فرسوده شهری در راستای احیا و پیشگیری از فرسودگی (مطالعه موردی: محله درب نو گرگان)
  4. یهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان(پنجره دوحداره)
  5. بررسی تأثیر حالات نفسانی کاربر بر انتخاب رنگ در فضای داخلی مسکونی
  6. بررسی عناصر کالبدی در باغ های تخت ایران ؛ مطالعه موردی باغ تخت قصر قجر و باغ شازده ماهان کرمان
  7. ارزیابی آسایش حرارتی اقلیمی براساس شاخص های ماهانی و اوانز و زیست اقلیمی جهت دستیابی به معماری پایدار نمونه مورد مطالعه : شهر همدان
  8. معماري همساز با اقلیم با تاکید بر مجتمع هاي مسکونی
  9. (برنامه ریزی معماری استفاده بهینه از نور روز در کلاس درس مدارس) نمونه موردی:دبستان مجتمع آموزشی هدایت قم
  10. نگاهی به معماری بومی در اقلیم گرم و مرطوب (سواحل جنوبی ایران)
  11. تحلیل و ارزیابی شاخص های پویایی در فضاهای شهری
  12. سیستم ساختمانی ترونکو، روشی نوین در معماری پایدار
  13. A Study on Sediment Settling Pattern in the Reservoir of Shahid Rajaie Dam by Using Observed Data & Empirical Methods
  14. علل بروز تخلفات مهندسی ساختمان در شهر ایلام
  15. Investigation of the Seismic Behavior of the Coupled Shear Walls
سایر مقالات محل انتشار
  1. تعیین واولویت بندی دوره های آموزشی و شاخص های عملکرد آن ها در شرکت گاز استان اصفهان بر اساس نیازمندی های شغلی با استفاده از فن گسترش کارکرد کیفیت (QFD) -مطالعه موردی شرکت گاز استان اصفهان
  2. نقاشی به عنوان بازنمایی اختلال روانی «پی تی اس دی»، نمونه مطالعاتی ؛آثار هانی نجم
  3. بررسی راههای افزایش مهارت انسانی دربین مدیران مدارس ابتدایی شهرمیناب
  4. تقویم توریسم استان کرمانشاه با استفاده از شاخص TCI
  5. تجزیه و تحلیل و بررسی نتایج تحریم بر حقوق بشر، دموکراسی و امید به زندگی، 1978-2012
  6. چالشها و راهکارهای مدیریتی تبلیغات شهری در راستای اهداف برنامه ریزی زبان
  7. بررسی توزیع مخارج آموزش و بهداشت بر خانوارهای ایران
  8. پیش بینی سهم شرکتهای هواپیمایی فعال در فرودگاه تبریز با استفاده از مدل مارکوف
  9. بررسی رابطه بین ویژگیهای هیات مدیره ؛ مدیریت سود ؛ با کیفیت افشا اطلاعات در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
  10. تاثیر متغییرهای ساختار سازمانی و ویژگی های کاری بر عملکرد شغلی کارمندان شرکت نفت(فلات قاره)
  11. بررسی رابطه رفتار فروش اخلاقی، کیفیت ارتباطات و وفاداری مشتریان(مطالعه موردی: شعب بیمه ایران شهرستان سنندج)
  12. بررسی رابطه علی نرخ سود کوتاه مدت و درآمد ملی در ایران
  13. شناخت مخاطب،برگ برنده تبلیغات اثربخش
  14. طبقه بندی زيرساخت‌هاي لازم برای استقرار شهرالکترونيک مبتني بر هوش تجاري در شهر تهران با استفاده از منطق رادار
  15. بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی وهوش هیجانی کارکنان ( مطالعه موردی : شرکت آب و فاضلاب روستایی اصفهان )