The impact of graphic design in environmental advertising with emphasis on visual dimensions

Sara bolandgerai1

Abstract :
About seventy percent of the information that humans receive from their surroundings is through the eyes and the sense of sight. Audiences unconsciously tend towards products with better graphics. Today, graphics can no longer be considered only an art. Everything from the image and perspective that exists in our surroundings will be considered as environmental graphics. Advertising is part of the mission of graphics. Advertising works with their provocative and persuasive images and slogans have graphic design. Therefore, environmental advertising is mixed with graphic design more than any other field. This research is trying to answer two basic research questions, including what is the relationship between graphic design and environmental advertising, what is the relationship between the audience and graphic designs, the possible assumptions of this research can be as follows He said: Advertisements by using the capabilities and creative solutions of graphics, stimulate and persuade the audience and consumers of their goods or services. Audiences unconsciously tend towards products with better graphics, so it can be said that advertising is more connected with graphics than any other field. The current research is descriptive-analytical. Also, the method of collecting information is in the form of a library. Based on the results obtained from this research, it can be said that advertising is a type of industry today. Environmental advertising is the newest and most important growing approach to advertising a brand that is relevant in urban local graphics today. Among the visual dimensions of environmental advertising, which clearly expresses its close relationship with graphic design, are logos, typography, colors, advertising slogans, etc. One of the ways to attract audiences through advertising is to have a good graphic design. Graphic works are the visual songs of a society, beyond the dimension of information and usability for the audience.
Keywords : Keywords: graphic design, advertisements, visual dimensions


زبان مقاله : انگلیسی
محور مقاله : هفتمین کنفرانس پژوهش در علوم و مهندسی / محور ویژه بانکوک
محل انتشار : هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و چهارمین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا
آدرس وب سایت کنفرانس : 7icrsie.com
ارسال کننده : حمید رضا ساریخانی
کد IOI مقاله : XEDC-HDAKA
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XEDC-HDAKA

مقالات مشابه
  1. طراحی هتل 4 ستاره بارویکرد انرژی های نو و معماری پایدار
  2. بررسی و شناسایی راه کارهایی مناسب جهت برنامه ریزی صنعت توریسم و گردشگری درتوسعه پایدارشهری شهرساحلی محمودآباد-مازندران
  3. مختصات ارتباط حقوق بین الملل و حقوق مالکیت فکری پیام بازرگانی در حوزه معماری
  4. تفاوت جایگاه زنان از دیدگاه علوم انسانی اسلامی وعلوم انسانی غربی
  5. تحلیل بازار و طراحی کمپین تبلیغاتی ( ویژه معرفی یک مرکز تخصصی پزشکی زنان و زایمان به مشتریان)
  6. بررسی رابطه میان تصویر برند و ارتباط موفق با مشتری(مطالعه موردی فروشگاه های کاله شهرستان قائمشهر)
  7. بررسی ارتباط اهمیت برند بر جذب مشتری در فروشگاه های مواد غذایی شهرستان بابل
  8. ارائه مدلي دو هدفه ي مكان يابي جهت تخصيص دستگاه هاي خود پرداز : مطالعه موردی بانک انصار
  9. عوامل بازدارنده مشارکت معلمان زن شهر یزد در فعالیت های ورزشی - تفریحی
  10. بررسی اثربخشی تبلیغات درشعب بانک ملت کاشان براساس مدل AIDA
  11. نشانه شناسی تبلیغات بازرگانی نشریه بازار کار
  12. بررسی تأثیر تبلیغات بر واکنش های هیجانی مشتریان (مطالعه موردی : شعب بانک سینا شهر تهران)
  13. تاثیر تبلیغات تجاری بر وفاداری مشتریان نسبت به یک برند خاص (مطالعه ی موردی برند ال جی)
  14. تأثیر تبلیغات بر نقدشوندگی سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
  15. مدل پیشنهادی جهت پذیرش بازاریابی مبتنی بر موبایل
سایر مقالات ارائه دهنده
  1. بررسی و تبیین ارتباطات بصری به عنوان ابزار اصلی افزایش تعامل رسانه های اجتماعی
  2. بررسی و تبیین مهاجرت روستا به شهر و تاثیر آن بر توسعه شهری
  3. The impact of graphic design in environmental advertising with emphasis on visual dimensions
  4. ارائه يك سيستم كنترلي مناسب در یک شبکه دو ناحیه¬ای و طراحی کنترل کننده با استفاده از بهینه¬سازی کنترل¬کننده فازی با الگوریتم هوشمند PS
  5. استفاده از زبان شبکه برای تشریح رفتار سیستم¬ها
  6. استفاده از زبان شبکه برای تشریح رفتار سیستم¬ها
  7. حفاظت از حریم خصوصی از طریق بازبینی و کاوش قاعده یادگیری ماشین و عمیق اینترنت اشیاء
  8. اولویت بندی پروژه های شهرداری بوشهر در جهت بهبود عملکرد با استفاده از تکنیک گسترش کارکرد (QFD)
  9. بررسی نقش سیستم‌های پیشرانش جت و بهبود کارایی انتقال حرارت در انجین‌های فضاپیما
  10. بررسی و تبین گرافیک محیطی با تاکید بر نقش آن در اطلاع رسانی
  11. بررسی عملکرد گرافیک محیطی در پارک آزادی (شهر شیراز) و تاثیر آن در اطلاع رسانی
سایر مقالات محل انتشار
  1. بازنمایی در عکاسی و انعکاس آن در آثار کریستی میچل
  2. بررسی و تبیین ارتباطات بصری به عنوان ابزار اصلی افزایش تعامل رسانه های اجتماعی
  3. بررسی فضای سبز شهری در ارائه خدمات اکوسیستمی
  4. طراحی مکان شهری رویداد مدار بر مبنای اینترنت اشیا، ابزاری از شهر هوشمند ( مورد کاوی؛ میدان منیریه تهران)
  5. بررسی مولفه های رهبری معنوی و ارتباط آن با تعهد و عملکرد کارکنان آموزش وپرورش
  6. کاربرد مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) در مدیریت ایمنی پروژه های عمرانی
  7. : ارزیابی تصمیم گیری انتخاب پروژه ها توسط پیمانکاران با استفاده از سیستم تصمیم گیری چند معیاره
  8. پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس خودکارآمدی تحصیلی و نقش واسطه‌ی ادراک از محیط مدرسه در دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی
  9. ارزیابی و مدلسازی تاثیر مدل اغتشاش بر هیدرولیک جریان در سرریزهای پلکانی با استفاده از نرم افزار Flow3D
  10. بررسی دهک‌های اقتصادی جامعه و تاثیر عوامل اقتصادی بر دهک‌ها و افراد جامعه
  11. بررسی مولفه های رهبری معنوی و ارتباط آن با خود توسعه ای کارکنان آموزش وپرورش
  12. طراحی فیدبک حالت خطی ساز و CLF برای کنترل آشوب درایو موتور سنکرون مغناطیس دائم
  13. برهم کنش الکترونها و ایجاد جفت های کوپر جهت گذار به فاز ابررسانایی
  14. نقش گردشگری هوشمند در پیشرفت و توسعه مقاصد گردشگری
  15. نقش مدیریت ناب در جهت دستیابی به چارچوب مدیریت ساخت پروژه های ساختمانی