بررسی علل و پیامدهای عدم تمایل به خرید لوازم خانگی ایرانی،مطالعه موردی محصولات اسنوا

نویسندگان : فاظمه سهرابیان1 علیرضا پیرحیاتی2 علی سهرابیان3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : یازدهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
آدرس وب سایت کنفرانس : icmeaconf.com
ارسال کننده : فاطمه سهرابیان
کد IOI مقاله : XBGC-GBACZ
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBGC-GBACZ

صفحه 1 از 1