بررسی تاثیر رضایت مشتری از خدمات الکترونیک و قصد استفاده مجدد بر عملکرد سازمان ( مطالعه موردی: بانک صادرات بندر عباس )

نویسندگان : غلامرضا سعیدی رشک علیا1 حشمت الله دسترنج2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
آدرس وب سایت کنفرانس : icrhema.com/1st
ارسال کننده : غلامرضا سعیدی رشک علیا
کد IOI مقاله : XEHA-HCFZD
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XEHA-HCFZD

صفحه 1 از 1