بررسی تاثیر نگرش به کارآفرینی و یادگیری سازمانی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ظرفیت بازاریابی در مدیریت زنجیره تامین در شرکت هیمالیا

نویسندگان : سحر قاسمی نژاد رائینی1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
آدرس وب سایت کنفرانس : icrhema.com/1st
ارسال کننده : سحر قاسمی نژاد رائینی
کد IOI مقاله : XEHA-HCHEE
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XEHA-HCHEE

صفحه 1 از 1