تاثیر پذیرش تجارت الکترونیک در مدل کسب وکار بی تو بی(B2B) بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط با تعدیلگری چابکی استراتژیک در شرکت تجارت الکترونیک پارسیان

نویسندگان : دکتر سید محمد میرمحمدی1 وحید لطفی2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مديريت (کلیه گرایش ها)
محل انتشار : سومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار
آدرس وب سایت کنفرانس : 3icmba.ir
ارسال کننده : وحید لطفی
کد IOI مقاله : XHFB-KKBAH
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XHFB-KKBAH

صفحه 1 از 1