بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان و شخصیت برند (مطالعه موردی: محصولات لوازم خانگی اسنوا)

نویسندگان : مسعود رشیدی1 مهران قائدی حیدری2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت بازار
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
آدرس وب سایت کنفرانس : 2meaconf.com
ارسال کننده : مسعود رشیدی
کد IOI مقاله : XYBC-ZKCEF
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYBC-ZKCEF

بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: شرکت گاز خرم آباد)

نویسندگان : مهران قائدی حیدری1 مسعود رشیدی2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت منابع انسانی و رفتارسازمانی
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
آدرس وب سایت کنفرانس : 2meaconf.com
ارسال کننده : مسعود رشیدی
کد IOI مقاله : XYBC-ZKCEG
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYBC-ZKCEG

صفحه 1 از 1