تاثیر بازاریابی با رویکرد مدیریت روابط مشتریان بر خرید مجدد مشتریان از محصولات و خدمات بانک ملت شعب تهران

نویسندگان : علی دهقانی1 عبدالرسول كريمي يزدي2 احمد صفری3 فهیمه شریعتی4
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت بازار
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
آدرس وب سایت کنفرانس : 2meaconf.com
ارسال کننده : عبدالرسول کریمی یزدی
کد IOI مقاله : XYBC-ZKCEK
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYBC-ZKCEK

Evaluating of Ownership Structure effect on Bankruptcy Risk of Accepted Companies in Tehran’s Stock Exchange

نویسندگان : Ali rastegar1 Rashid khezri2 Abdolrasul karimiyazdi3
زبان مقاله : انگلیسی
محور مقاله : مدیریت مالی
محل انتشار : چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
آدرس وب سایت کنفرانس : 4meaconf.com
ارسال کننده : عبدالرسول کریمی یزدی
کد IOI مقاله : XYHC-BEFKC
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYHC-BEFKC

تأثیر برند بر رفتار مصرف کننده

نویسندگان : علی رستگار1 رشید خضری2 عبدالرسول کریمی یزدی3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت بازار
محل انتشار : چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
آدرس وب سایت کنفرانس : 4meaconf.com
ارسال کننده : عبدالرسول کریمی یزدی
کد IOI مقاله : XYHC-BEFKD
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYHC-BEFKD

بررسي شيوه رهبري از منظر احادیث و کتب الهی

نویسندگان : علی رستگار1 رشید خضری2 عبدالرسول کریمی یزدی3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : رویکردهای اسلامی
محل انتشار : چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
آدرس وب سایت کنفرانس : 4meaconf.com
ارسال کننده : عبدالرسول کریمی یزدی
کد IOI مقاله : XYHC-BEFKH
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYHC-BEFKH

صفحه 1 از 1