بررسی میزان اثرپذیری فاکتورهای رضایت مندی مشتریان صنعت خودروسازی ایران از زنجیره تامین الکترونیکی درچرخه تولید ناب (مطالعه موردی: گروه صنعتی ایران خودرو- شرکت مهرکام پارس)

نویسندگان : محمدحسین حاج اسمعیلیان1 یونس وکیل الرعایا2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مديريت بازرگاني
محل انتشار : دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار
آدرس وب سایت کنفرانس : icmba.ir
ارسال کننده : سید حسین حسینی
کد IOI مقاله : XYCF-ADHEB
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYCF-ADHEB

صفحه 1 از 1