بررسي توانمندی برند فرهنگي برج میلاد تهران در جذب گردشگر با استفاده از الويت بندي فعاليت هاي فرهنگي گردشگري برج ميلاد.با استفاده از مدل TOPSIS

نویسندگان : هادي فتحي1 سهيلا خوش نظري2 اردوان بهزاد3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت جهانگردی
محل انتشار : سومین کنفرانس بین المللی مدیریت ، اقتصاد و علوم انسانی
آدرس وب سایت کنفرانس : icmeh.org
ارسال کننده : هادی فتحی مقدم عراقی
کد IOI مقاله : XYCH-AEDHF
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYCH-AEDHF

تحلیل پهنه‌های مستعد اکوتوریسم با استفاده از مدل TOPSIS مطالعه موردی (شهرستان طارم)

نویسندگان : مريم قيدر1 اردوان بهزاد2 سهيلا خوش نظري3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت جهانگردی
محل انتشار : سومین کنفرانس بین المللی مدیریت ، اقتصاد و علوم انسانی
آدرس وب سایت کنفرانس : icmeh.org
ارسال کننده : هادی فتحی مقدم عراقی
کد IOI مقاله : XYCH-AEEBA
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYCH-AEEBA

صفحه 1 از 1