بررسي توانمندی برند فرهنگي برج میلاد تهران در جذب گردشگر با استفاده از الويت بندي فعاليت هاي فرهنگي گردشگري برج ميلاد.با استفاده از مدل TOPSIS

زبان مقاله : فارسی
محور مقاله :
محل انتشار : سومین کنفرانس بین المللی مدیریت ، اقتصاد و علوم انسانی
آدرس وب سایت کنفرانس : icmeh.org
ارسال کننده : هادی فتحی مقدم عراقی
کد IOI مقاله : XYCH-AEDHF
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYCH-AEDHF

توجه
* برای ثبت سفارش گواهینامه پرکردن تمامی فیلد ها اجباری می باشد.لطفا قبل از پرداخت مشخصات گواهی را چک نمایید.
* گواهی پس از پرداخت قابل دانلود خواهد بود.
* لوح و گواهینامه چاپی 7 روز کاری پس از سفارش ارسال خواهد شد.

گواهی دیجیتال(دانلودی)


200 هزار تومان

گواهی چاپی


550 هزار تومان

لوح نمایه مقاله


1 میلیون و960 هزار تومان