ارزیابی اثربخشی بازاریابی در جذب گردشگر با تاکید بر نقش تبلیغات اینترنتی در ایران(مطالعه موردی شهر تهران)

نویسندگان : مینو حق ویردی لو1 سعید گیوه چی2 علی اکبر نظری3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : توریسم ، گردشگری ، طبیعت گردی و توسعه پایدار
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار، راهکارها و چالش ها با محوریت کشاورزی ، منابع طبیعی، محیط زیست و گردشگری
آدرس وب سایت کنفرانس : 2icsda.ir
ارسال کننده : مینو حق ویردی لو
کد IOI مقاله : XYAA-ZBGZE
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYAA-ZBGZE

صفحه 1 از 1