مدلسازی بازاریابی کارآفرینانه و نقش آن بر عملکرد غیرتجاری(مورد مطالعه: واحدهای فناورانه دانشگاه محقق اردبیلی)

نویسندگان : سعید صحت1 زهرا پور امینی2 مجید یحیوی قاسم قشلاقی3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : فناوری‌های دانش بنیان
محل انتشار : اولین همایش ملی کارآفرینی با رویکرد تولیدات داخلی
آدرس وب سایت کنفرانس : nceuma.ir
ارسال کننده : مجید یحیوی قاسم قشلاقی
کد IOI مقاله : XEEE-HEHZC
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XEEE-HEHZC

صفحه 1 از 1