تاثیر حمایت اطلاعاتی و عاطفی بر تامین بازخورد و توصیه به دیگران و کمک به مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتری در خریدهای آنلاین

نویسندگان : محمد ستونه1 پریوش جعفری2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
آدرس وب سایت کنفرانس : mae2019.ir
ارسال کننده : محمد ستونه
کد IOI مقاله : XBEC-DEEHC
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBEC-DEEHC

تاثیر حمایت اطلاعاتی و عاطفی بر تامین بازخورد و توصیه به دیگران و کمک به مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتری در خریدهای آنلاین

نویسندگان : محمد ستونه1 پریوش جعفری2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : نهمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
آدرس وب سایت کنفرانس : bmbeconf.com
ارسال کننده : محمد ستونه
کد IOI مقاله : XBGD-DKAAC
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBGD-DKAAC

تاثیر حمایت اطلاعاتی و عاطفی بر تامین بازخورد و توصیه به دیگران و کمک به مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتری در خریدهای آنلاین

نویسندگان : محمد ستونه1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : بازاریابی
محل انتشار : یازدهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
آدرس وب سایت کنفرانس : icmeaconf.com
ارسال کننده : محمد ستونه
کد IOI مقاله : XBGC-DKFFA
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBGC-DKFFA

صفحه 1 از 1