بررسی رابطه بین میزان استفاده از خدمات نوین بانکداری الکترونیک (امضای الکترونیک ،محب (مدیریت حساب های بانکی) ،همراه بانک وخودپرداز)و میزان وفاداری مشتریان مطالعه موردی (شعب بانک ملت شهر کرمان)

نویسندگان : روح الامین دشتی1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : بانکداری
محل انتشار : یازدهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
آدرس وب سایت کنفرانس : icmeaconf.com
ارسال کننده : روح الامین دشتی
کد IOI مقاله : XBGC-DFDKE
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBGC-DFDKE

صفحه 1 از 1