بررسی تاثیر اینترنت اشیاء بر روی عملکرد بازاریابی دیجیتال (مورد مطالعه پوشاک هاکوپیان)

نویسندگان : قدیر فرزانه1 رحیم قربانی2 سید حسین سید اصفهانی3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : بازاریابی
محل انتشار : یازدهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
آدرس وب سایت کنفرانس : icmeaconf.com
ارسال کننده : قدیر فرزانه
کد IOI مقاله : XBGC-EBGKK
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBGC-EBGKK

صفحه 1 از 1