مقایسه ی اثربخشی الگوهای تدریس (نگاره، کلمه، استنتاج)، فعالیت-محور و کلامی بر پیشرفت یادگیری واژگان زبان انگلیسی دانش آموزان

نویسندگان : سید عزیز هاشمیان1 حسین زینلی پور2 سیما صادقی3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : علوم تربیتی
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین پژوهشی در علوم انسانی
آدرس وب سایت کنفرانس : 2achconf.com
ارسال کننده : سیدعزیز هاشمیان
کد IOI مقاله : XYFA-BBZKG
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYFA-BBZKG

صفحه 1 از 1