شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی محتوا با استفاده از شبکه های اجتماعی و وب سایت ها و تبیین مدل مفهومی آن

نویسندگان : فهیمه رمضانی1 مهدی محمودزاده واشان2 حسین حکیم پور3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مديريت بازرگاني
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
آدرس وب سایت کنفرانس : ibaeconf.com
ارسال کننده : فهیمه رمضانی
کد IOI مقاله : XBAF-EEECG
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBAF-EEECG

بررسی تأثیر بحران ویروس کرونا (COVID-19) بر فلسفه بازاریابی و رفتار مصرف کننده

نویسندگان : فهیمه رمضانی1 مهدی محمود زاده واشان2 حسین حکیم پور3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مديريت بازرگاني
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
آدرس وب سایت کنفرانس : ibaeconf.com
ارسال کننده : فهیمه رمضانی
کد IOI مقاله : XBAF-EKBDF
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBAF-EKBDF

صفحه 1 از 1