نقش بازاریابی محتوای دیجیتال در رشد مشارکت، اعتماد و ارزش مصرف‌کننده

نویسندگان : سارا به‌منش1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
آدرس وب سایت کنفرانس : mftconf.com
ارسال کننده : سارا بهمنش
کد IOI مقاله : XCCD-EFDBB
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCCD-EFDBB

Marketing and Advertising, Word-of-Mouth Communication over Instagram

نویسندگان : Sara Behmanesh1
زبان مقاله : انگلیسی
محور مقاله : بازاریابی
محل انتشار : یازدهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
آدرس وب سایت کنفرانس : icmeaconf.com
ارسال کننده : سارا بهمنش
کد IOI مقاله : XBGC-FCEDG
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBGC-FCEDG

صفحه 1 از 1