فروش مبتنی بر هوش مصنوعی در بازار یابی صنعتی
فروش مبتنی بر هوش مصنوعی در بازار یابی صنعتی
آقای دکترحسن واحدی1 شعله شیرازی2
1) استادیار گروه مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی،شاهرود، ایران
2) دانشجوی دکتری ، گروه مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی دانشگاه آزاد اسلانی واحد شاهرود ایران
محل انتشار :
چهارمین کنفرانس بین المللی معماری،عمران،شهرسازی،محیط زیست و افق های هنر اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب(4icacu.com)
چکیده :
چکیده :
این مقاله به بررسی کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی صنعتی میپردازد و تأثیر آن بر فرآیندهای فروش را تحلیل میکند. هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیل دادهها و شناسایی الگوهای خرید مشتریان، به مدیران فروش کمک میکند تا مشتریان بالقوه را اولویتبندی کرده و پیامهای فروش را شخصیسازی کنند. همچنین، ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند چتباتها و دستیاران مجازی به بهبود فرآیند فروش و ارتقای تعامل با مشتریان کمک میکنند.در این مقاله همچنین چالشهای موجود در دقت دادهها و مدیریت ارتباط با مشتری را مطرح کرده و بر لزوم ادغام هوش مصنوعی در استراتژیهای فروش تأکید دارد. در نهایت، اهمیت روزافزون هوش مصنوعی در بازاریابی صنعتی و تأثیر آن بر بهبود کارایی فروش و تعاملات مشتری بررسی میشود هدف این مطالعه پیشبرد دانش در مورد موضوعی است که می تواند منجر به تحقیقات بیشتر در زمینه بازاریابی صنعتی شود. .
کلمات کلیدی :
کلمات کلیدی : فروش
هوش مصنوعی
بازاریابی صنعتی .