فروش مبتنی بر هوش مصنوعی در بازار یابی صنعتی

آقای دکترحسن واحدی1 شعله شیرازی2

چکیده :
چکیده : این مقاله به بررسی کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی صنعتی می‌پردازد و تأثیر آن بر فرآیندهای فروش را تحلیل می‌کند. هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیل داده‌ها و شناسایی الگوهای خرید مشتریان، به مدیران فروش کمک می‌کند تا مشتریان بالقوه را اولویت‌بندی کرده و پیام‌های فروش را شخصی‌سازی کنند. همچنین، ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند چت‌بات‌ها و دستیاران مجازی به بهبود فرآیند فروش و ارتقای تعامل با مشتریان کمک می‌کنند.در این مقاله همچنین چالش‌های موجود در دقت داده‌ها و مدیریت ارتباط با مشتری را مطرح کرده و بر لزوم ادغام هوش مصنوعی در استراتژی‌های فروش تأکید دارد. در نهایت، اهمیت روزافزون هوش مصنوعی در بازاریابی صنعتی و تأثیر آن بر بهبود کارایی فروش و تعاملات مشتری بررسی می‌شود هدف این مطالعه پیشبرد دانش در مورد موضوعی است که می تواند منجر به تحقیقات بیشتر در زمینه بازاریابی صنعتی شود. .
کلمات کلیدی : کلمات کلیدی : فروش هوش مصنوعی بازاریابی صنعتی .


زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مديريت جهانگردي و توسعه پایدار شهری
محل انتشار : چهارمین کنفرانس بین المللی معماری،عمران،شهرسازی،محیط زیست و افق های هنر اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب
آدرس وب سایت کنفرانس : 4icacu.com
کد IOI مقاله : AZDE-AABBZG
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/AZDE-AABBZG

مقالات مشابه
  1. تخمین عمق آبشستگی موضعی در زیر خطوط لوله مدفون در بستر دریا با استفاده ازمدل درخت(mt)
  2. هوش مصنوعی و تاثیر آن بر پیشگیری انتظامی از جرم
  3. سیستم مدیریت اطلاعات در سازمان
  4. بررسی الگوی شبکه‌های عصبی مصنوعی در پیش‌ بینی‌های اقتصادی
  5. The Use of Artificial Neural Network (ANN) for Design of Beam-to-Column Rigid Connection
  6. پردازش تصاویر صنعتی و تشخیص با استفاده از منطق فازی
  7. الگوریتم تکاملی در حوزه رفتاری هوش مصنوعی
  8. role study of excess noise factor in avalanche photodiode with separate absorption and multiplication regions (SAM-APD) using MLP neural network
  9. تخمین ظرفیت باربری پی های عمیق منفرد (پایل) تحت بار قائم با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی شعاعی RBF (مطالعه موردی: شهرستان ارومیه)
  10. تخمین ظرفیت باربری پی‌های عمیق منفرد (پایل) تحت بارجانبی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی شعاعی RBF (مطالعه موردی: شهرستان ارومیه)
  11. بررسی سیستم خبره فازی در جهت انتخاب نوع سیستم ساختمانی و تعیین پیکربندی ساختمان
  12. ارائه روش ترکیبی MLP-ARIMA برای پیش‌بینی قیمت سکه بهار آزادی
  13. مدل سازی داده در هستی شناسی یادگیری- موردکاوی وب معنایی
  14. تعیین مدل بهینه پیش بینی جریان وجوه نقد آتی با استفاده از الگوریتم ترکیبی بهینه سازی ذرات -شبکه عصبی
  15. تعیین نکول تسهیلات مشتریان حقوقی بوسیله حداقل مربعات ماشین بردار پشتیبان بهبود یافته بر مبنای الگوریتم بهینه سازی تجمعی ذرات
سایر مقالات محل انتشار
  1. بازشناسی الگوهای معماری سنتی بومی و به کارگیری آن در طراحی های معاصر با استفاده از مصالح، فناوری ها و راهکارهای پایدار
  2. کاربردهای فنآوری‌های اطلاعات مکانی در مهندسی عمران
  3. تأثیر به کارگیری هنر تصویر پردازی های خلاق شهری با تمرکز بر رنگ های معنادار روحیه بخش
  4. بررسی جایگاه فضاهای بینابین به منظور بهبود عملکرد مراکز تجاری
  5. مطالعه جایگاه کارکرد فضای بینابین در بازارهای سنتی و مراکز خرید مدرن
  6. ارائه مدل مفهومی برای تبیین ارتباط جایگاه فرهنگی زن و شکل سکونت
  7. ارزیابی شاخص¬های خشکسالی هواشناسی در شمال غرب ایران
  8. بهره‌وری صحیح مصرف انرژی با الگویابی بهینه، جهت‌ و فرم ساختمان در تطابق با اقلیم گرم و خشک
  9. مطالعه رفتار لرزه ای سیستم دوگانه قاب خمشی و مهاربند واگرا دارای تیر پیوند خمشی
  10. ارزیابی روش ها و تکنیک های مدیریت منابع آب
  11. رویکرد شاخصه درونگرایی در معماری معاصر ایران در دو دوره قاجار و پهلوی اول
  12. بررسی دیدگاه های ابعاد هستی شناسانه پرسه در شهر ایران ی و فضاهای شهری معاصر
  13. نقش اقتصاد سبز در توسعه پایدار منطقه‌ای
  14. ارزیابی کاربری اراضی منطقه 10 کلانشهر تبریز
  15. راهکارهایی برای افزایش ترجیحات منظر طبیعی