مقالات اولین کنفرانس بین المللی گردشگری(مطالعه فرصت ها و چالش های توسعه گردشگری با محوریت استان اردبیل)

نقش برندینگ شهری در توسعه گردشگری شهر های کوچک مطالعه موردی مشگین شهر (پل معلق)

نویسندگان : زهرا رحیمی بنماران1 آقای دکتر محمد حسن یزدانی2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : جغرافیا و گردشگری
محل انتشار : اولین کنفرانس بین المللی گردشگری(مطالعه فرصت ها و چالش های توسعه گردشگری با محوریت استان اردبیل)
آدرس وب سایت کنفرانس : tourism2019.ir
ارسال کننده : زهرا رحیمی بنماران
کد IOI مقاله : XBBG-DDHKD
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBBG-DDHKD

مطالعه تأثیر بازاریابی اخلاقی و شایستگی مدیران بر اعتماد و وفاداری مشتریان بانک ملی استان اردبیل

نویسندگان : قادر فخرذاکری1 قاسم زارعی2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت و اقتصاد گردشگری
محل انتشار : اولین کنفرانس بین المللی گردشگری(مطالعه فرصت ها و چالش های توسعه گردشگری با محوریت استان اردبیل)
آدرس وب سایت کنفرانس : tourism2019.ir
ارسال کننده : قادر فخرذاکری
کد IOI مقاله : XBBG-DDHKE
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBBG-DDHKE

بررسی تأثیرات اجتماعی گردشگری بر هویت پذیری اجتماعی دختران دانش آموز دوره متوسطه شهرستان مشکین شهر در سال 97

نویسندگان : ناصر حقی1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : گردشگری فرهنگی
محل انتشار : اولین کنفرانس بین المللی گردشگری(مطالعه فرصت ها و چالش های توسعه گردشگری با محوریت استان اردبیل)
آدرس وب سایت کنفرانس : tourism2019.ir
ارسال کننده : ناصر حقی
کد IOI مقاله : XBBG-DDHKF
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBBG-DDHKF

بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی در گردشگری بر توسعه اقتصادی و رشد گردشگری شهر اردبیل

نویسندگان : حسین نعمتی1 حامدعبادی نیا2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت و اقتصاد گردشگری
محل انتشار : اولین کنفرانس بین المللی گردشگری(مطالعه فرصت ها و چالش های توسعه گردشگری با محوریت استان اردبیل)
آدرس وب سایت کنفرانس : tourism2019.ir
ارسال کننده : حسین نعمتی
کد IOI مقاله : XBBG-DDHKG
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBBG-DDHKG

ارائه مدلی جهت تبیین عوامل موثر بر وفاداری گردشگران به مقصدگردشگری

نویسندگان : وحیده علیپور1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : بازاریابی گردشگری
محل انتشار : اولین کنفرانس بین المللی گردشگری(مطالعه فرصت ها و چالش های توسعه گردشگری با محوریت استان اردبیل)
آدرس وب سایت کنفرانس : tourism2019.ir
ارسال کننده : وحیده علیپور
کد IOI مقاله : XBBG-DDHKH
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBBG-DDHKH

بررسی نقش کیفیت خدمات ادراک شده هتل ها بر تبلیغات شفاهی گردشگران با نقش میانجی وفاداری به مقصد گردشگری (مورد مطالعه : هتل های استان اردبیل)

نویسندگان : وحیده علیپور1 حسین عظیمی2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : بازاریابی گردشگری
محل انتشار : اولین کنفرانس بین المللی گردشگری(مطالعه فرصت ها و چالش های توسعه گردشگری با محوریت استان اردبیل)
آدرس وب سایت کنفرانس : tourism2019.ir
ارسال کننده : وحیده علیپور
کد IOI مقاله : XBBG-DDHKK
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBBG-DDHKK

تاثیر میزان استفاده از شبکه های اجتماعی بر اثر بخشی تبلیغات گردشگری بر اساس مدل آیدا

نویسندگان : وحیده علیپور1 عاطفه مهری بازقلعه2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : بازاریابی گردشگری
محل انتشار : اولین کنفرانس بین المللی گردشگری(مطالعه فرصت ها و چالش های توسعه گردشگری با محوریت استان اردبیل)
آدرس وب سایت کنفرانس : tourism2019.ir
ارسال کننده : عاطفه مهری بازقلعه
کد IOI مقاله : XBBG-DDKZZ
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBBG-DDKZZ

ارزیابی اثرات زیست‌محیطی گردشگری با استفاده از روش پاستاکیا (مطالعه موردی: شهرستان سرعین)

نویسندگان : علیرضا محمدی1 رضا هاشمی معصوم آباد2 ابراهیم فیروزی مجنده3 کلثوم یارمحمدی4
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : جغرافیا و گردشگری
محل انتشار : اولین کنفرانس بین المللی گردشگری(مطالعه فرصت ها و چالش های توسعه گردشگری با محوریت استان اردبیل)
آدرس وب سایت کنفرانس : tourism2019.ir
ارسال کننده : رضا هاشمی معصوم آباد
کد IOI مقاله : XBBG-DDKBZ
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBBG-DDKBZ

شناخت الگوی فضایی عناصر توریستی شهر اردبیل با تأکید بر عناصر ثانویه گردشگری

نویسندگان : علیرضا محمدی1 ابراهیم فیروزی میجنده2 رضا هاشمی معصوم آباد3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : جغرافیا و گردشگری
محل انتشار : اولین کنفرانس بین المللی گردشگری(مطالعه فرصت ها و چالش های توسعه گردشگری با محوریت استان اردبیل)
آدرس وب سایت کنفرانس : tourism2019.ir
ارسال کننده : رضا هاشمی معصوم آباد
کد IOI مقاله : XBBG-DDKBA
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBBG-DDKBA

Identification and Ranking of key Drivers of the Future of Tourism in Ardebil Province

نویسندگان : Mohammad Reza Fathi1 Mohammad Hasan Maleki2 Mohammadreza Boroomand3 Nedim Yüzbaşıoğlu4
زبان مقاله : انگلیسی
محور مقاله : مدیریت و اقتصاد گردشگری
محل انتشار : اولین کنفرانس بین المللی گردشگری(مطالعه فرصت ها و چالش های توسعه گردشگری با محوریت استان اردبیل)
آدرس وب سایت کنفرانس : tourism2019.ir
ارسال کننده : محمد رضا فتحی
کد IOI مقاله : XBBG-DDKCG
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBBG-DDKCG

صفحه 1 از 1