تاثیر رسیدگی به شکایات بر رضایت مشتری و اعتبار برند (مورد مطالعه: شرکت ابتکار ارتباط پارسیان)

زبان مقاله : فارسی
محور مقاله :
محل انتشار : سومین کنفرانس بین المللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت و علوم انسانی مونیخ، آلمان
آدرس وب سایت کنفرانس : huconf.com/3rd
ارسال کننده : محمدجواد شفعتی
کد IOI مقاله : XFZH-HKGBA
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XFZH-HKGBA

توجه
* برای ثبت سفارش گواهینامه پرکردن تمامی فیلد ها اجباری می باشد.لطفا قبل از پرداخت مشخصات گواهی را چک نمایید.
* گواهی پس از پرداخت قابل دانلود خواهد بود.
* لوح و گواهینامه چاپی 7 روز کاری پس از سفارش ارسال خواهد شد.

گواهی دیجیتال(دانلودی)


200 هزار تومان

گواهی چاپی


550 هزار تومان

لوح نمایه مقاله


1 میلیون و960 هزار تومان