بررسی چگونگی تاثیر رسانه های اجتماعی از طریق ارتباطات واطلاعات بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی:مصرف کنند گان محصولات آرایشی وبهداشتی)

زبان مقاله : فارسی
محور مقاله :
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21
آدرس وب سایت کنفرانس : icme21.com
ارسال کننده : مریم آقاجانی واجاری
کد IOI مقاله : XYFH-BBGFD
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYFH-BBGFD

توجه
* برای ثبت سفارش گواهینامه پرکردن تمامی فیلد ها اجباری می باشد.لطفا قبل از پرداخت مشخصات گواهی را چک نمایید.
* گواهی پس از پرداخت قابل دانلود خواهد بود.
* لوح و گواهینامه چاپی 7 روز کاری پس از سفارش ارسال خواهد شد.

گواهی دیجیتال(دانلودی)


200 هزار تومان

گواهی چاپی


550 هزار تومان

لوح نمایه مقاله


1 میلیون و960 هزار تومان