بررسی رابطه عملکرد سازمان با تحول استراتژیک سازمانی و مولفه های آن در شرکت توزیع برق نیروی اهواز

معصوم دیناروند1 الهام تدین فرد2 عبداله آهنین3

چکیده :
هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه عملکرد سازمان با تحول استراتژیک سازمانی و مولفه های آن در شرکت توزیع برق نیروی اهواز است. جامعه آماری این تحقیق را 1511 نفر از کارشناسان و کارکنان شرکت توزیع برق نیروی اهواز تشکیل می دهد؛ که با استفاده از جدول کرجسی و مورگان، روش نمونه گیری تصادفی ساده، 306 نفر از آنها به عنوان نمونه انتخاب شدند. روش پژوهش حاضر بر اساس هدف، کاربردی و بر حسب نحوه گردآوری داده‌ها از نوع تحقیقات توصیفی به شمار می‌آید، و از حیث ارتیاط بین متغیرهای تحقیق از نوع علی است. به منظور سنجش متغیرهای تحقیق نیز از پرسشنامه (آسوده (1394) برای تحول استراتژیک و هرسی و گلداسمیت (1981) برای عملکرد سازمان) استفاده شد و روش‌های تجزیه و تحلیل آماری با استفاده از نرم افزار Spss انجام شد. نتایج تجزیه و تحلیل پرسشنامه نشان داد که عملکرد سازمان با تحول استراتژیک و مولفه های آن رابطه مثبت و معنادار دارد.
کلمات کلیدی : تحول استراتژیک ، عملکرد سازمان ، شرکت توزیع برق نیروی اهواز .


زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
آدرس وب سایت کنفرانس : 2icmhconf.com
ارسال کننده : معصوم دیناروند
کد IOI مقاله : XYZH-ZAGKZ
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYZH-ZAGKZ

مقالات مشابه
  1. بررسی کارامدی سیستم های اطلاعاتی در توانمند سازی شغلی کارکنان (مطالعه موردی: شهرداری منطقه 1 تهران)
  2. بررسی تأثیر رویکردهای مدیریت دولتی¬نوین به تعهد سازمانی در بانک کشاورزی اصفهان
  3. بررسی رابطه¬ی بین رقابت، تفویض اختیار و تغییرات سیستم¬های حسابداری مدیریت با عملکرد شرکت¬ها بر اساس مدل تحلیل مسیر
  4. استخراج مفاهیم برای نقشه شناختی فازی بر پایه الگوریتم خوشه‌بندی k-means
  5. کاربرد تکنولوژی فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) درارتقاء دانش فنی پروژه های انبوه سازی وتاثیرآن برعملکرد مدیران
  6. بررسی عوامل موثربرپروژه های انبوه سازی بارویکردمبتنی برمدیریت دانش(به همراه مطالعه میدانی دراستان تهران)
  7. ارزیابی عملکرد دانشگاههای غیرانتفاعی برمبنای رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC) به منظور تعیین اولویت های استراتژیک
  8. Effect of Risk Management on Organizational Strategic Performance in SEO
  9. بررسی توصیفی تفکر استراتژیک
  10. Studying the effect of internal marketing on the motivation and enabling staff of Tehran Large Taxpayer Organization (TLTO)
  11. The Literature Review and Vision of Key Determiners of Executing Successful Campaign From CRSM and CRM Perspectives
  12. رابطه بین توانمندسازهای مدیریت دانش، چرخه مدیریت دانش و عملکرد سازمانی
  13. مدیریت بهره وری در علوم انسانی
  14. واکاوی استراتژی های توانمندسازی روانشناختی کارکنان جهت بهبود عملکرد سازمان
  15. ارزیابی تاثیر عوامل بهبود وضعیت نیروی انسانی بر عملکرد سازمان(مطالعه موردی:شرکت ایران خودرو)
سایر مقالات محل انتشار
  1. شناسایی عوامل استراتژیک دربکارگیری انرژی های تجدیدپذیر شرکت برق با روش تصمیم گیری فازی
  2. ارزشیابی میزان اثربخشی برنامه های پیشگیری از اعتیاد در محیط های اداری شهر کرمان
  3. عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی از دیدگاه کارکنان و مدیران اداره آمار اقتصادی بانک مرکزی جمهوري اسلامي ايران
  4. بررسي تأثیر مهارتهای ارتباطی مدیران بر درگیری شغلی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان بناب
  5. نظام پاداش و تنبيه از منظر اسلام»
  6. بررسی رابطه مابین هوش فرهنگی و تعارض سازمانی (مطالعه موردی: حوزه فناوری اطلاعات بانک کشاورزی ایران)
  7. تحليل سياسي و حقوقي آثار ورود افغانستان به سازمان تجارت جهانی WTO
  8. اصول پايه اي در طرح ازمايشهاي تجربي و طرحهاي نمونه گيري
  9. بررسی تاثیرارزش ویژه برند برتداوم ارتباط مشتریان در صنعت بانکداری
  10. بررسی تطبیقی قوه مقننه جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق
  11. ارزیابی میزان آمادگی اداره کل پشتیبانی فنی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از لحاظ زیر ساخت های فناوری اطلاعات، حمایت و تخصیص منابع برای پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)
  12. رابطه‌ی هوش معنوی و شادکامی با بهزیستی روان شناختی دانشجویان دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری
  13. بررسي فاكتورهاي كليدي موفقيت سیستمهای بازاریابی مقصد مبتنی بر وب
  14. بررسی رابطه بین عدالت سازمانی و تعهد سازمانی در اداره بنیاد شهید و امورایثارگران (مطالعه موردی : استان کهگیلویه و بویراحمد)
  15. انواع عدالت سازمانی و عوامل موثر بی عدالتی در سازمانها