جستجو
بررسی نقش قوانین و حقوق موضوعه ایران در تجاری سازی و ثبت برند
داود مژدکانلو1 فاطمه اندی2 مریم یوسفی3
چکیده :
چکیده
معاملات تجاری در حال افزایش است و دنیای امروز نیازمند ارتباطات و تجارت و کسب و کار بیشتر است.
آنچه در این میان موجب تمایز و افتراق هر خدمت تجاری از خدمتی دیگر می گردد؛ علاوه بر کیفیت و نوع خدمات، برند یا علامت تجاری آن محصول است که موجب شناخت و تمییز کالاها از یکدیگر می گردد.
این برند دارای مشخصات ماهوی و شکلی و بکارگیری قانون جهت ثبت و تجاری شدن می باشد که ورودش را به عرصه تجارت تضمین و تسهیل می کند.
کلمات کلیدی : کلمات کلیدی: تجاری بودن برند، قانونمندی برند، ثبت برند
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
آدرس وب سایت کنفرانس : 2icmhconf.com
ارسال کننده : داود مژدکانلو
کد IOI مقاله : XYZH-ZAHZD
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYZH-ZAHZD
مقالات مشابه
- بام سبز ، معماری پایداری ، و مصالح سبز وکاربرد آن در جهت کاهش مصرف انرژی
- Analysis And Design Of Active CMOS Mixer With Low IM2 & IM3
- تحلیل بافت های فرسوده شهری در راستای احیا و پیشگیری از فرسودگی (مطالعه موردی: محله درب نو گرگان)
- یهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان(پنجره دوحداره)
- بررسی تأثیر حالات نفسانی کاربر بر انتخاب رنگ در فضای داخلی مسکونی
- بررسی عناصر کالبدی در باغ های تخت ایران ؛ مطالعه موردی باغ تخت قصر قجر و باغ شازده ماهان کرمان
- ارزیابی آسایش حرارتی اقلیمی براساس شاخص های ماهانی و اوانز و زیست اقلیمی جهت دستیابی به معماری پایدار نمونه مورد مطالعه : شهر همدان
- معماري همساز با اقلیم با تاکید بر مجتمع هاي مسکونی
- (برنامه ریزی معماری استفاده بهینه از نور روز در کلاس درس مدارس) نمونه موردی:دبستان مجتمع آموزشی هدایت قم
- نگاهی به معماری بومی در اقلیم گرم و مرطوب (سواحل جنوبی ایران)
- تحلیل و ارزیابی شاخص های پویایی در فضاهای شهری
- سیستم ساختمانی ترونکو، روشی نوین در معماری پایدار
- A Study on Sediment Settling Pattern in the Reservoir of Shahid Rajaie Dam by Using Observed Data & Empirical Methods
- علل بروز تخلفات مهندسی ساختمان در شهر ایلام
- Investigation of the Seismic Behavior of the Coupled Shear Walls
سایر مقالات ارائه دهنده
سایر مقالات محل انتشار
- شناسایی عوامل استراتژیک دربکارگیری انرژی های تجدیدپذیر شرکت برق با روش تصمیم گیری فازی
- ارزشیابی میزان اثربخشی برنامه های پیشگیری از اعتیاد در محیط های اداری شهر کرمان
- عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی از دیدگاه کارکنان و مدیران اداره آمار اقتصادی بانک مرکزی جمهوري اسلامي ايران
- بررسي تأثیر مهارتهای ارتباطی مدیران بر درگیری شغلی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان بناب
- نظام پاداش و تنبيه از منظر اسلام»
- بررسی رابطه مابین هوش فرهنگی و تعارض سازمانی (مطالعه موردی: حوزه فناوری اطلاعات بانک کشاورزی ایران)
- تحليل سياسي و حقوقي آثار ورود افغانستان به سازمان تجارت جهانی WTO
- اصول پايه اي در طرح ازمايشهاي تجربي و طرحهاي نمونه گيري
- بررسی تاثیرارزش ویژه برند برتداوم ارتباط مشتریان در صنعت بانکداری
- بررسی تطبیقی قوه مقننه جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق
- ارزیابی میزان آمادگی اداره کل پشتیبانی فنی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از لحاظ زیر ساخت های فناوری اطلاعات، حمایت و تخصیص منابع برای پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)
- رابطهی هوش معنوی و شادکامی با بهزیستی روان شناختی دانشجویان دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری
- بررسي فاكتورهاي كليدي موفقيت سیستمهای بازاریابی مقصد مبتنی بر وب
- بررسی رابطه بین عدالت سازمانی و تعهد سازمانی در اداره بنیاد شهید و امورایثارگران (مطالعه موردی : استان کهگیلویه و بویراحمد)
- انواع عدالت سازمانی و عوامل موثر بی عدالتی در سازمانها