نقش و تاثیر مدیریت استراتژیک بر پدیده همگرایی و عملکرد رسانه‌های اجتماعی

مهسا شبیری1

چکیده :
امروزه رسانه‌های اجتماعی به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی مردم تبدیل شده‌اند و کاربران بسیاری از سراسر جهان را به خود جذب کرده‌اند. رسانه‌های اجتماعی با اهداف متنوع و ارائه سرویس‌های مختلف و با کاربری‌های بسیار متنوع به یک رسانه مهم و تاثیرگذار تبدیل شده‌اند و اثرات عمیقی را بر وقایع مختلف دنیای واقعی گذاشته‌اند. در راستاي پاسخگويي به اين تحولات و فضاي جديد ايجاد شده، به‌كارگيري روش‌هاي نوين مديريت گريزناپذير است. يكي از روش‌هاي به كار گرفته شده در ادارة رسانه‌ها در شرايط پيچيده و بسیار متغيير، مديريت استراتژيك است. در این مقاله نقش و تاثیرات مدیریت استراتژیک بر پدیده همگرایی و بهبود عملکرد رسانه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. هدف از این تحقیق بررسی نقش و تاثیرات مدیریت استراتژیک بر همگرایی و نحوه عملکرد رسانه‌های اجتماعی است. در این مقاله کوشیده شده است روند عملکرد مدیریت استراتژيك با تعيين رویکردهای همگرایی و شاخص‌هاي عملكردي در رسانه‌های اجتماعی به تصوير كشیده شود. مسئله اصلي مقالة حاضر، بررسی تاثیر مدیریت استراتژیک رسانه بر شکل‌گیری مفاهیمی همچون پدیده همگرایی در جهت دستیابی و تحقق اهداف به منظور بررسي رويكرد، استراتژي، جهت‌گيري و كاركرد مورد انتظار و مطلوب رسانه‌های اجتماعی است. روشي كه در مقاله مورد استفاده قرار گرفته است در زمينة جمع‌آوري اطلاعات از مطالعات اسنادي و كتابخانه‌اي و در زمينة تحليل اطلاعات از تحليل منطقي و ثانويه استفاده شده است. در نهايت استفاده از مدیریت استراتژیک در نحوه مدیریت عملکرد رسانه‌های اجتماعی می‌تواند در جهت گسترش استفاده و محبوبیت رسانه‌های اجتماعی نقش موثری را ایفا نماید.
کلمات کلیدی : پدیده همگرایی، سازمان‌های اجتماعی، شبکه‌های اجتماعی، مدیریت استراتژیک


زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
آدرس وب سایت کنفرانس : 3icmhconf.com
ارسال کننده : مهسا شبیری
کد IOI مقاله : XYGC-BCCCK
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYGC-BCCCK

مقالات مشابه
  1. بام سبز ، معماری پایداری ، و مصالح سبز وکاربرد آن در جهت کاهش مصرف انرژی
  2. Analysis And Design Of Active CMOS Mixer With Low IM2 & IM3
  3. تحلیل بافت های فرسوده شهری در راستای احیا و پیشگیری از فرسودگی (مطالعه موردی: محله درب نو گرگان)
  4. یهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان(پنجره دوحداره)
  5. بررسی تأثیر حالات نفسانی کاربر بر انتخاب رنگ در فضای داخلی مسکونی
  6. بررسی عناصر کالبدی در باغ های تخت ایران ؛ مطالعه موردی باغ تخت قصر قجر و باغ شازده ماهان کرمان
  7. ارزیابی آسایش حرارتی اقلیمی براساس شاخص های ماهانی و اوانز و زیست اقلیمی جهت دستیابی به معماری پایدار نمونه مورد مطالعه : شهر همدان
  8. معماري همساز با اقلیم با تاکید بر مجتمع هاي مسکونی
  9. (برنامه ریزی معماری استفاده بهینه از نور روز در کلاس درس مدارس) نمونه موردی:دبستان مجتمع آموزشی هدایت قم
  10. نگاهی به معماری بومی در اقلیم گرم و مرطوب (سواحل جنوبی ایران)
  11. تحلیل و ارزیابی شاخص های پویایی در فضاهای شهری
  12. سیستم ساختمانی ترونکو، روشی نوین در معماری پایدار
  13. A Study on Sediment Settling Pattern in the Reservoir of Shahid Rajaie Dam by Using Observed Data & Empirical Methods
  14. علل بروز تخلفات مهندسی ساختمان در شهر ایلام
  15. Investigation of the Seismic Behavior of the Coupled Shear Walls
سایر مقالات محل انتشار
  1. استراتژی مدیریت دانش و نقش رهبران سازمانی در نهادینه سازی آن
  2. بررسی رابطه بین مدیریت زنجیره تأمین سبز و کسب مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی‌گری هوش رقابتی در صنایع کوچک و متوسط شهر مشهد
  3. مقایسه ویژگی های زیستی و شناختی والدین کودکان اتیسم و والدین کودکان معلول ‏جسمی
  4. بررسی تأثیر توانمندسازی بر عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرج
  5. بررسی تأثیر مدیریت منابع انسانی اثربخش بر توانمندسازی روان شناختی کارکنان جهت تعالی سازمانی
  6. بررسی راهکارهای عدالت کیفری در دادرسی اسلامی
  7. بررسی رابطه تدوین استراتژی آینده آزمایی و توسعه پایدار مدیریت در سازمانها
  8. نقش و تاثیر مدیریت استراتژیک بر پدیده همگرایی و عملکرد رسانه‌های اجتماعی
  9. بازنمایی کمی توزیع و ترکیب کاربری اراضی شهری با بهره گیری از خودهمبستگی فضایی و آنتروپی
  10. تأثير هزينه‌هاي دولت بر رشد اقتصادي ايران (1390-1360)
  11. مكتب اتريش- اقتصاد
  12. بررسی تاثیر تبلیغات شفاهی و تصوير شركت بر قصد خريد مجدد مشتريان خدمات بیمه اي(مورد پیمایش: مشتريان شركت بيمه ايران شهر اصفهان)
  13. بررسی و تحلیل تاثیر پست فوردیسم، پست مدرنیسم بر جهانی شدن مصرف
  14. بررسی ظرفیتهای تولیدی بخش‌های عمده اقتصادی در استان مرکزی
  15. کیفیت و کمیت در قضاوت حرفه ای حسابرس و شواهد حسابرسی