جستجو
چالشها و منافع بازاریابی دیجیتالی در شرکتهای کوچک و متوسط
محمدرضا فلاح1 فاطمه پرهیزکار2 شیرین قره خانی3
چکیده :
در چند دهه اخیر بازاریابی دیجیتالی بهعنوان یکی از مهمترین جنبههای نوآوری در انجام فرایندهای کسبوکار، توسط سازمانها و شرکتهای زیادی در سطح جهان به کار گرفتهشده است. سازمانهای کوچک و متوسط بهعنوان بخش عمده اقتصادی هر کشور نقش اساسی در بهبود و ارتقا شاخصهای اقتصادی دارند؛ و به همین دلیل اتخاذ روشها و ابزارهای نوآورانه و نوین انجام فرایندها و امور کسب کار مانند بازاریابی دیجیتالی نقش مهمی در موفقیت اینگونه سازمانها خواهد داشت؛ اما بکار گیری بازاریابی دیجیتالی در اینگونه شرکتها با چالشها و موانعی روبروست. هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر دیجیتال بر فعالیتهای بازاریابی کسبوکارهای کوچک و متوسط است. بدین منظور مسائل و موضوعاتی که هنگام بهکارگیری فعالیتهای بازاریابی دیجیتالی فرا روی شرکتها قرار میگیرد، تشریح و موردبحث قرار میگیرد.
کلمات کلیدی : بازاریابی دیجیتالی، شرکتهای کوچک و متوسط، چالشها و فرصتها
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک و کسب و کار الکترونیک
محل انتشار : اولین کنفرانس ملی مدیریت و بهبود فضای کسب و کار
آدرس وب سایت کنفرانس : mibeconf.ir
ارسال کننده : محمدرضا فلاح
کد IOI مقاله : XAZF-CBGFC
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XAZF-CBGFC
مقالات مشابه
- بام سبز ، معماری پایداری ، و مصالح سبز وکاربرد آن در جهت کاهش مصرف انرژی
- Analysis And Design Of Active CMOS Mixer With Low IM2 & IM3
- تحلیل بافت های فرسوده شهری در راستای احیا و پیشگیری از فرسودگی (مطالعه موردی: محله درب نو گرگان)
- یهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان(پنجره دوحداره)
- بررسی تأثیر حالات نفسانی کاربر بر انتخاب رنگ در فضای داخلی مسکونی
- بررسی عناصر کالبدی در باغ های تخت ایران ؛ مطالعه موردی باغ تخت قصر قجر و باغ شازده ماهان کرمان
- ارزیابی آسایش حرارتی اقلیمی براساس شاخص های ماهانی و اوانز و زیست اقلیمی جهت دستیابی به معماری پایدار نمونه مورد مطالعه : شهر همدان
- معماري همساز با اقلیم با تاکید بر مجتمع هاي مسکونی
- (برنامه ریزی معماری استفاده بهینه از نور روز در کلاس درس مدارس) نمونه موردی:دبستان مجتمع آموزشی هدایت قم
- نگاهی به معماری بومی در اقلیم گرم و مرطوب (سواحل جنوبی ایران)
- تحلیل و ارزیابی شاخص های پویایی در فضاهای شهری
- سیستم ساختمانی ترونکو، روشی نوین در معماری پایدار
- A Study on Sediment Settling Pattern in the Reservoir of Shahid Rajaie Dam by Using Observed Data & Empirical Methods
- علل بروز تخلفات مهندسی ساختمان در شهر ایلام
- Investigation of the Seismic Behavior of the Coupled Shear Walls
سایر مقالات ارائه دهنده
- شناسايي عوامل مؤثر بر رضايتمندي و وفاداري نزد مشتريان بانك سپه قم بر مبناي مدل سهشاخگی
- شناسایی عوامل مؤثر بر نارضایتی مشتریان از خدمات بانکی و تأثیر آن بر سودآوری بانک پارسیان
- تاثیر هوش رقابتی بر خرد سازمانی
- چالشها و منافع بازاریابی دیجیتالی در شرکتهای کوچک و متوسط
- تحلیلی بر شیوه های تبلیغاتی برندها در رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی اینستاگرام)
- عوامل موثر بر نوآوری در موفقیت شرکت های دانش بنیان
سایر مقالات محل انتشار
- تاثيرگذاري كيفيت خدمات بر رضايتمندي و وفاداري مشتريان در حوزه انبارداري صنعت لجستيك
- واکاوی رسانه های اجتماعی: تعاریف، ویژگی ها و چالش های اخلاقی
- کارآفرینی فناورانه و نقش آن در اشتغال پایدار
- شناسایی عوامل مؤثر بر نارضایتی مشتریان از خدمات بانکی و تأثیر آن بر سودآوری بانک پارسیان
- تاثیر هوش رقابتی بر خرد سازمانی
- رتبه بندي عوامل مؤثر در موفقیت صادرات نرمافزار ایران و ارائه راهکار مبتنی بر مدل OVAL
- تاثیر دانش بازار بر ابعاد شناسایی و خلق فرصت های کار آفرینانه(مورد مطالعه:شرکت های کار آفرینی شهر تهران)
- جذب هیئت کارآفرینی: مدلی برای ارتقای کسب و کار در مراکز رشد و پارک¬ها و حرکت دانشگاه ها به سمت اقتصاد فناور محور
- بررسی رابطه هوش هیجانی و رضایت شغلی با فرسودگی شغلی کارکنان شرکت فریداد تجارت قشم (آفرودیت) مناطق آزاد
- اثربخشی رسانه های اجتماعی بر اساس مدل AIDA در بازاریابی شرکت فریداد تجارت قشم (آفرودیت) مناطق آزاد
- اولویتبندی عوامل موثر در توسعه خدمات نوین بانکی با تکنیک برنامهریزی ترجیحات فازی لگاریتمی (مورد مطالعه: بانک صادرات کاشان)
- بررسی تاثیر عدالت اطلاعاتی و عدالت بین شخصی بر رفتار غیرمولد با نقش میانجی حمایت سازمانی ادراک شده.( مطالعه موردی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بناب)
- بررسی رابطه مؤلفههای آمیخته بازاریابی با وفاداری مشتری با توجه به نقش میانجی رضایتمندی مشتریان در فروشگاههای پوشاک شهرستان گرگان
- روش های سنجش عملکرد در دانشگاه های آزاد اسلامی
- رتبه بندی مشکلات توسعه بانکداري الکترونيکي ، مطالعه موردی : بانک های شهرستان آمل