مدیریت رضایت مشتری در صنعت بیمه

وحید عزیززاده1

چکیده :
اكنون در اقتصاد جهاني و دنياي رقابتي كنوني، مشتري مداري و حفظ مشتري به عنوان يک مزيت رقابتي در نظر گرفته مي شود. رضايت مشتري در حال تبديل شدن به هدف اصلي سازمانها است و مديران سازمان به خوبي آگاه هستند كه دستيابي به اهداف كلان بنگاه در گرو جلب رضايت مشتريان است. اين برتري رقابتي زماني حاصل مي گردد كه بتوان ارتباط مؤثري با مشتريان خود برقرار كرد و اين امر زماني محقق ميشود كه بتوان رفتار مصرف كنندگان بالقوه و بالفعل را از ابعاد مختلف مورد تجزيه وتحليل قرار داد تا سازمانها بتوانند نگرش مشتري محوري را در جامعه اعمال كنند مقاله حاضر با روش مروری- کتابخانه ای و با استفاده از گردآوری نظرات صاحبنظران با هدف بررسی مدیریت رضایت مشتری در صنعت بیمه به رشته تحریر در آمده است. یافته های این مقاله نشان می دهد که یک مشتری راضی به شرکت وفادار می ماند، سایر محصولات بیمه را نیز خریداری می کند، پیام های مثبتی برای تصویر شرکت و محصولات آن ارسال می کند، کمتر به برندهای رقیب و تبلیغات آنها توجه می کند و حساسیت کمتری به قیمت دارد. هزینه خدمات کمتر از مشتریان جدید است زیرا تراکنش ها در حال حاضر امری عادی هستند.
کلمات کلیدی : رضایت ، مشتری مداری ، فلسفه مشتری مداری ، مدیریت رضایت مشتری


زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : علوم انسانی
محل انتشار : سومین کنفرانس بین المللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت و علوم انسانی مونیخ، آلمان
آدرس وب سایت کنفرانس : huconf.com/3rd
ارسال کننده : وحید حسن زاده
کد IOI مقاله : XFZH-HHZHA
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XFZH-HHZHA

مقالات مشابه
  1. بررسی تأثیر حالات نفسانی کاربر بر انتخاب رنگ در فضای داخلی مسکونی
  2. ارزیابی آسایش حرارتی اقلیمی براساس شاخص های ماهانی و اوانز و زیست اقلیمی جهت دستیابی به معماری پایدار نمونه مورد مطالعه : شهر همدان
  3. بررسی تاثیر طبیعت بر تعاملات اجتماعی در میدان های شهری (نمونه های موردی: میدان های شهر تهران)
  4. Development of Asphalt Concrete Stiffness Modulus Prediction Models Using Genetic Programming
  5. تاثیر معماری داخلی خانه بر آرامش ساکنین
  6. بررسی ایستگاه مترو با رویکرد اکوتکنولوژیک وتاثیر آن در مصرف انرژی (مطالعه موردی : تهران- سوئد )
  7. توسعه مدل مطلوبیت مدهای حمل‌ونقلی مربوط به هدف‌ سفرهای مختلف
  8. بررسی تاثیر فضای نشیمن در تقویت ارتباط بین افراد خانواده با استفاده از روانشناسی محیط
  9. : ارزیابی عملکرد منظر و ساختار طبیعی شهر در مقاصد گردشگری مطالعه موردی شهر کلاردشت
  10. بررسی تونل تاسیسات با آزمایش میز لرزان و شبیه سازی عددی تحت زلزله ورودی
  11. تاثیر پیاده مداری بر کاهش جرم با تاکید بر رویکرد CPTED
  12. پیامدهای اجتماعی نوسازی بافت فرسوده در شهر مشهد: مورد پژوهی محله طبرسی
  13. بررسی تاثیر فروش تراکم مازاد ساختمانی بر شبکه آب شهری (نمونه موردی منطقه مسکونی خیابان دانشگاه شهر قزوین)
  14. تحلیلی بر توسعه پایدار شهر بندر کیاشهر با تأکید بر گردشگری شهری
  15. طراحی پایدار،سیب سبز معماری
سایر مقالات محل انتشار
  1. مروری سیستماتیک بر مطالعات حوزه اعتماد بین فردی و بهبود کیفیت زندگی
  2. بررسي اثربخشی برنامه‌ی درمانی توان‌بخشی شناختی _ حرکتی بروی حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی-نقص توجه شهر اصفهان
  3. بررسی نقش بیمه گری هوشمند و فن¬آوری های نوین در صنعت بیمه
  4. مدیریت ریسک در صنعت بیمه
  5. مروری بر فناوری های حسابداری ابری در سیستم های اطلاعات حسابداری و امنیت اطلاعات
  6. بررسی هوش مصنوعی درصنعت بیمه
  7. بررسی مدیریت دانش و مدل سازی راهبردی برای ایجاد مدل های کسب و کار
  8. Mark.R.Gallon s model indicators test to determine the optimal technology development strategy in Iran s automotive industry
  9. تاثیر ویژگی های موسسه حسابرسی بر تاخیر در ارائه گزارش حسابرس
  10. دیدگاه‌های سرمایه‌گذاری مسئولیت‌پذیر اجتماعی با توجه به طبقه‌بندی سرمایه‌گذاران
  11. آزمون اثرگذاری مسئولیت پذیری اجتماعی از طریق نقش تعدیل گر متغیرهای حاکمیت شرکتی بر شاخص مدیریت سود تعدیل شده جونز برای شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
  12. مقایسه حل تعارض والدین دارای کودکان کم توان ذهنی و سالم
  13. بررسی رابطه توانمند‌سازی نیروی انسانی با عملکرد کارکنان
  14. آموزش مهارت‌های اجتماعی به کودکان
  15. روانشناسی سلامت در افراد