بررسی تاثیر چابکی استراتژیک بر عملکرد کسب و کارهای الکترونیک با نقش میانجی گری توانمندی های نوآورانه، مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا در سال 1401 تا1395 های

نویسندگان : سید علی اکبراحمدی1 نداعطایی2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : علوم انسانی
محل انتشار : سومین کنفرانس بین المللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت و علوم انسانی مونیخ، آلمان
آدرس وب سایت کنفرانس : huconf.com/3rd
ارسال کننده : ندا عطایی
کد IOI مقاله : XFZH-HGZGE
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XFZH-HGZGE

صفحه 1 از 1