بررسی عوامل اثرگذار در پذیرش بازاریابی دیجیتال بر عملکرد پایدار (مورد مطالعه: یکی از بانک های خصوصی شهر تهران)

نویسندگان : اکرم مهدوی زاده اردستانی1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت توسعه فناوری
محل انتشار : ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم و مهندسی - آلمان
آدرس وب سایت کنفرانس : 6carse.com
ارسال کننده : اکرم مهدوی زاده اردستانی
کد IOI مقاله : XEAK-GEFAG
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XEAK-GEFAG

تاثیر شناخت و پاداش درک شده از جامعه برندی در شبکه های اجتماعی بر وفاداری برند با توجه به نقش میانجی درگیری مشتری با برند

نویسندگان : اکرم مهدوی زاده اردستانی1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت تجاری سازی و چند منظوره کردن فناوری
محل انتشار : کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی، نوآوری و تکنولوژی - بلژیک
آدرس وب سایت کنفرانس : eitconf.com/1st
ارسال کننده : اکرم مهدوی زاده اردستانی
کد IOI مقاله : XECE-GEGDA
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XECE-GEGDA

صفحه 1 از 1