قابلیت های پایۀ هیجانی کارکردی بر اختلال نقص توجه-بیش فعالی: آزمون رویکرد تحولی-تفاوت هاي فردي مبتنی بر ارتباط گرینسپن

نویسندگان : احسان شیرپور1 سعید ویسی2 یاسر شیرپور3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : اختلالات عصبی رشدی
محل انتشار : سومین همایش ملی آسیب شناسی روانی
آدرس وب سایت کنفرانس : asruma3.ir
ارسال کننده : احسان شیرپور
کد IOI مقاله : XEFA-HHZDG
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XEFA-HHZDG

مقایسه آموزش روش تدریس سکوسازی و روش تدریس مبتنی بر خردورزی بر رفتارهای خودناتوان ساز تحصیلی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری خاص

نویسندگان : یاسر شیرپور1 سعید ویسی2 احسان شیرپور3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : اختلالات عصبی رشدی
محل انتشار : سومین همایش ملی آسیب شناسی روانی
آدرس وب سایت کنفرانس : asruma3.ir
ارسال کننده : احسان شیرپور
کد IOI مقاله : XEFA-HHZFC
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XEFA-HHZFC

اثربخشی بازی درمانی دلبستگی محور بر کاهش تضادورزی گستاخانه در کودکان دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی

نویسندگان : احسان شیرپور1 سمیه رحمان زاده2 سعید ویسی3 یاسر شیرپور4
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : روانشناسی و کودکان بیش فعال و کمبود توجه
محل انتشار : دومین همایش بین المللی روانشناسی کودکان استثنایی
آدرس وب سایت کنفرانس : peecuma.ir
ارسال کننده : احسان شیرپور
کد IOI مقاله : XEFF-KZZFF
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XEFF-KZZFF

اثربخشی آموزش روش تدریس سکوسازی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری خاص: آزمون مفهوم منطقه تقریبی رشد ویگوتسکی

نویسندگان : احسان شیرپور1 سمیه رحمان زاده2 سعید ویسی3 یاسر شیرپور4
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : روانشناسی و کودکان با ناتوانی یادگیری خاص
محل انتشار : دومین همایش بین المللی روانشناسی کودکان استثنایی
آدرس وب سایت کنفرانس : peecuma.ir
ارسال کننده : احسان شیرپور
کد IOI مقاله : XEFF-KZABB
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XEFF-KZABB

اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان بر بهبود تفکر انتقادی در در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص با اسپسیفایر نوشتن

نویسندگان : احسان شیرپور1 مهران شهسواری2 محمد کهیانی3 لیلا احمدی4 رضا کردامیری5
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : روانشناسی و کودکان با ناتوانی یادگیری خاص
محل انتشار : دومین همایش بین المللی روانشناسی کودکان استثنایی
آدرس وب سایت کنفرانس : peecuma.ir
ارسال کننده : احسان شیرپور
کد IOI مقاله : XEFF-KADFA
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XEFF-KADFA

اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان بر بهبود خلاقیت در در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص با اسپسیفایر ریاضیات

نویسندگان : احسان شیرپور1 محمد کهیانی2 لیلا احمدی3 مهران شهسواری4 رضا کردامیری5
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : روانشناسی و کودکان با ناتوانی یادگیری خاص
محل انتشار : دومین همایش بین المللی روانشناسی کودکان استثنایی
آدرس وب سایت کنفرانس : peecuma.ir
ارسال کننده : احسان شیرپور
کد IOI مقاله : XEFF-KADFB
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XEFF-KADFB

صفحه 1 از 1