Analyzing 21st-Century Critical Curriculum Literacy from teacher candidates viewpoints

نویسندگان : Elahe Khajouiy Mirzade1
زبان مقاله : انگلیسی
محور مقاله : علوم انسانی
محل انتشار : چهارمین کنفرانس بین المللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت و علوم انسانی مونیخ، آلمان
آدرس وب سایت کنفرانس : huconf.com
ارسال کننده : Elahe Khajouiy Mirzade
کد IOI مقاله : XKDB-AZBAFF
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XKDB-AZBAFF

Analyzing English textbooks before and after revolution in Iran with a critical discourse analysis perspective

نویسندگان : Elahe Khajouiy Mirzade1
زبان مقاله : انگلیسی
محور مقاله : هشتمین کنفرانس پژوهش در علوم و مهندسی / علوم انسانی
محل انتشار : هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و پنجمین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا
آدرس وب سایت کنفرانس : 8icrsie.com
ارسال کننده : Elahe Khajouiy Mirzade
کد IOI مقاله : XGFC-KHHBH
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XGFC-KHHBH

تاثیرچت بات بر یادگیری و انگیزه

نویسندگان : الهه خواجویی میرزاده1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : علوم انسانی (کلیه گرایش ها)
محل انتشار : سومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار
آدرس وب سایت کنفرانس : 3icmba.ir
ارسال کننده : Elahe Khajouiy Mirzade
کد IOI مقاله : XHFB-KKAFC
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XHFB-KKAFC

صفحه 1 از 1