تحلیل تأثیر بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی نسبت به نام تجاری

نویسندگان : حسین نوروزی1 مهرداد فروزنده2 نوشا صفاهانی3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت بازار
محل انتشار : دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار
آدرس وب سایت کنفرانس : icmba.ir
ارسال کننده : زین العابدین اسدی دارستانی
کد IOI مقاله : XYCF-ADHCB
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYCF-ADHCB

کارآفرینی دانش بنیان

نویسندگان : روزبه حبیبی1 زین العابدین اسدی دارستانی2 فاطمه ملکی طالقانی3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : كارآفريني و بهره وري
محل انتشار : دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار
آدرس وب سایت کنفرانس : icmba.ir
ارسال کننده : زین العابدین اسدی دارستانی
کد IOI مقاله : XYCF-HKAFB
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYCF-HKAFB

صفحه 1 از 1