: شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات در صنعت بانکداری بر مبنای مدل تلفیقی سیستمی مبادله ای کیفیت خدمات و مدل سروکوال با استفاده از رویکرد فازی (مطالعه موردی: بانک ملت)

نویسندگان : ابراهیم علی رازینی1 سیدابوالفضل سید حبیب اله2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی مـــدیـــریــــت و مهندسی صنایع
آدرس وب سایت کنفرانس : 2icmi.com
ارسال کننده : سیدابوالفضل سیدحبیب اله
کد IOI مقاله : XYZK-ZBZCZ
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYZK-ZBZCZ

تعیین ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری بر مبنای مدل تلفیقی سیستمی مبادله-ای کیفیت خدمات و مدل سروکوال (مورد مطالعه: بانک ملت)

نویسندگان : ابراهیم علی رازینی1 سیدابوالفضل سید حبیب اله2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت کیفیت ، بهره وری و تعالی سازمانی
محل انتشار : سومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
آدرس وب سایت کنفرانس : 3meaconf.com
ارسال کننده : سیدابوالفضل سیدحبیب اله
کد IOI مقاله : XYAC-ZCBKG
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYAC-ZCBKG

صفحه 1 از 1