بررسی تاثیر نگرش، کنترل رفتار درک شده، هنجار ذهنی و مصرف موقعیتی بر قصد خرید (مورد مطالعه: خریداران ماهی در شهر اهواز)

نویسندگان : عبدالحسین حزبیان1 ادریس محمودی2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : بازاریابی
محل انتشار : یازدهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
آدرس وب سایت کنفرانس : icmeaconf.com
ارسال کننده : عبدالحسین حزبیان
کد IOI مقاله : XBGC-DEKZZ
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBGC-DEKZZ

صفحه 1 از 1