رتبه‌بندی عوامل مؤثر در اعتبار مشتریان بانک با استفاده از روش طراحی آزمایش (مطالعه موردی: شعب بانک ملی خراسان رضوی)

نویسندگان : محمد عابدزاده1 شهرام آریافر2 ایوب شیخی3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : توسعه اقتصادی، تولید و مدیریت مالی
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
آدرس وب سایت کنفرانس : ibaeconf.com
ارسال کننده : محمد عابدزاده
کد IOI مقاله : XBAF-EEDZK
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBAF-EEDZK

صفحه 1 از 1