بررسی میزان اثرگذاری استراتژی بازاریابی دیجیتال و نظرسنجی انلاین بر صنعت رستوران داری (مطالعه موردی: رستوران های زنجیره ای ایرانویچ و چند رستوران مستقل)

نویسندگان : مهدی خاکی1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
آدرس وب سایت کنفرانس : cmeah.ir
ارسال کننده : مهدی خاکی
کد IOI مقاله : XBKB-EDCGF
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBKB-EDCGF

صفحه 1 از 1