اثر بخشی الگوی آموزشی فراشناخت تئونگ و استراتژی مبتنی بر طرحواره جیتندرا بر پردازش هیجانی و حواس پرتی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با و بدون adhd

نویسندگان : منصوره بهرامی پور1 محبوبه عسگری جزی2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : روانشناسی و کودکان با ناتوانی یادگیری خاص
محل انتشار : همایش بین المللی کودکان استثنایی
آدرس وب سایت کنفرانس : peec-uma.ir
ارسال کننده : محبوبه عسگری جزی
کد IOI مقاله : XBHE-EFHGK
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBHE-EFHGK

صفحه 1 از 1