مدلسازی و ارزیابی عوامل موثر بر قصد خرید مشتری از طریق رسانه های اجتماعی با استفاده از رویکرد Fuzzy DEMATEL” “- صنعت مورد مطالعه: تجهیزات پزشکی

نویسندگان : سید علیرضا شفیعی بنادکی1 سلمان نظری شیرکوهی2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت کسب و کار - عمومی
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
آدرس وب سایت کنفرانس : ibaeconf.com
ارسال کننده : سید علیرضا شفیعی
کد IOI مقاله : XBAF-EKECG
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBAF-EKECG

صفحه 1 از 1