تاثیر استراتژی های برند فروشگاهی بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی تجربه مشتریان. مطالعه موردی: فروشگاه شهروند

نویسندگان : زهرا مهری1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : یازدهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
آدرس وب سایت کنفرانس : icmeaconf.com
ارسال کننده : زهرا مهری
کد IOI مقاله : XBGC-FAHFH
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBGC-FAHFH

تاثیر ارائه آنلاین محصولات بر نگرش برند و قصد خرید با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و اطلاع رسانی موثر در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

نویسندگان : زهرا مهری1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : کنفرانس بین المللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت و علوم انسانی مونیخ، آلمان
آدرس وب سایت کنفرانس : huconf.com/1st
ارسال کننده : زهرا مهری
کد IOI مقاله : XDCH-FKCGD
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XDCH-FKCGD

صفحه 1 از 1