ارائه مدلي دو هدفه ي مكان يابي جهت تخصيص دستگاه هاي خود پرداز : مطالعه موردی بانک انصار

آیت اله ابراهیمی1 محمد صادق ابويساني2 مصطفی محمدی3

چکیده :
در عصر حاضر به دلیل وجود رقابت بین بانک ها ومؤسسات مالی برای جذب بیشتر منابع، صرف هزینه های گزاف ایجاد بانک ها و مؤسسات مالی و هم چنین توجه به ارتباطات و سهولت در دسترسی و نحوه ی ارائه خدمات بهتر بانکداری به مردم جهت جذب سرمایه ، توزیع و مکانیابی بهینه دستگاه های خودپرداز بانک ها از موضوعات مهم به شمار می آید. امروزه نیاز مردم به خدمات بانکی پیش از پیش در حال افزایش است و به نظر می رسد، تشابه تبلیغ بانک ها در رسانه ها و اهدای جوایز ویژه و دیگر روشهای ترویجی، انگیزه لازم را در مشتری به وجود نمی آورد و لازم است به طرح ها و پروژه های ابداعی و راهکارهای نوین با نگرش بلندمدت پرداخته شود. خدمات نوین بانکداری نیز از جمله مواردی است که موجب افزایش رضایت مشتری شده و منجر به افزایش سپرده مشتریان در بانک و استفاده بیشتر از خدمات بانک گردد. علاوه بر موضوعات ذکر شده در بالا، کمبود دستگاههاي خوپرداز و عدم مکانیابی درست براي این دستگاهها از طرف بعضی از شعب بانکها را تقریبا میتوان در اکثر نقاط کشور مشاهده کرد که این امر منجر به این شده است که علیرغم فواید و منافعی که استفاده از این دستگاهها دارند، بعضا موجب نارضایتی مردم شود و این خود برخلاف تبلیغاتی است که این بانکها در سطح رسانه هاي عمومی مثل تلویزیون و رادیو و ... انجام میدهند. از طرف دیگر با توجه به رشد روز افزون جمعیت شهرها و با توجه به نیازهایی که این افراد براي بهره مند شدن از خدمات عمومی به ویژه بانکها دارند، این امر ضرورت انتخاب مکان مناسب و تعداد بهینه این دستگاهها را که امروزه یکی از مهمترین ابزارها در جهت گسترش صنعت بانکداري است روشن میکند. این پژوهش به ارائه مدلی دو هدفه برای مکان یابی- تخصیص دستگاه های خودپرداز بانک انصار می پردازد و جهت تست و آزمون مدل ریاضی پیشنهاد شده، مکانیابی و تخصیص دستگاه های خودپرداز شهر آمل را به عنوان یک مطالعه موردی، مورد بررسی قرار می دهد.
کلمات کلیدی : مکان یابی-تخصیص، دستگاه خودپرداز، مدلسازی ریاضی،بانک


زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
آدرس وب سایت کنفرانس : 2icmhconf.com
ارسال کننده : مصطفی محمدی
کد IOI مقاله : XYZH-ZAFCC
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYZH-ZAFCC

مقالات مشابه
  1. روشهای مختلف ساخت، پوشش و بازآرایی دیوارهای حائل و نقش آنها در گرافیک، محیط زیست و معماری شهری
  2. How to attract private sector participation in the development of roads and equip them to intelligent transportation systems (ITS)
  3. Investigation of Groins Construction on Beach Deformation
  4. Appropriate Methods of River Quality Restoration
  5. بررسی تأثیر رویکردهای مدیریت دولتی¬نوین به تعهد سازمانی در بانک کشاورزی اصفهان
  6. تأثیر مداخله شناختی – رفتاری بر حافظه‌ی فعال دانش آموزان نارساخوان
  7. بررسی عوامل موثر برتحول فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی: بانک انصار استان آذربایجان غربی)
  8. بررسی فقهی و حقوقی ماهیت کارت های اعتباری
  9. Compare the effectiveness of mindfulness-based cognitive therapy and treatment based on acceptance and commitment therapy on reducing anxiety and depression in women with post-traumatic stress disorder caused by the accident Najaf Abad city of Esfahan
  10. بررسی تأثیر هوش رقابتی بر ارزش ویژه برند بانک انصار در شهرستان ارومیه
  11. اثربخشي بهزیست درمانی (WBT) بر كاهش اضطراب، افسردگي و بهبود پذیرش خود در زنان مبتلابه وسواس فكري- عملي
  12. حلیلی بر آثار کلان اقتصادی الزام کفایت سرمایه با تأکید بر سرمایه‌گذاری
  13. Investigation on Effects of Cooking Processes on Insecticide and Herbicide Residues in Rice
  14. شبیه سازی مکانیابی خازن در شبکه برق با حالت گذاری سوییچینگ
  15. مطالعه جذب سپرده ها باتاثیر موانع ومشکلات طرحهای انگیزشی دریکی از شعب بانک ملت تهران
سایر مقالات محل انتشار
  1. شناسایی عوامل استراتژیک دربکارگیری انرژی های تجدیدپذیر شرکت برق با روش تصمیم گیری فازی
  2. ارزشیابی میزان اثربخشی برنامه های پیشگیری از اعتیاد در محیط های اداری شهر کرمان
  3. عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی از دیدگاه کارکنان و مدیران اداره آمار اقتصادی بانک مرکزی جمهوري اسلامي ايران
  4. بررسي تأثیر مهارتهای ارتباطی مدیران بر درگیری شغلی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان بناب
  5. نظام پاداش و تنبيه از منظر اسلام»
  6. بررسی رابطه مابین هوش فرهنگی و تعارض سازمانی (مطالعه موردی: حوزه فناوری اطلاعات بانک کشاورزی ایران)
  7. تحليل سياسي و حقوقي آثار ورود افغانستان به سازمان تجارت جهانی WTO
  8. اصول پايه اي در طرح ازمايشهاي تجربي و طرحهاي نمونه گيري
  9. بررسی تاثیرارزش ویژه برند برتداوم ارتباط مشتریان در صنعت بانکداری
  10. بررسی تطبیقی قوه مقننه جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق
  11. ارزیابی میزان آمادگی اداره کل پشتیبانی فنی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از لحاظ زیر ساخت های فناوری اطلاعات، حمایت و تخصیص منابع برای پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)
  12. رابطه‌ی هوش معنوی و شادکامی با بهزیستی روان شناختی دانشجویان دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری
  13. بررسي فاكتورهاي كليدي موفقيت سیستمهای بازاریابی مقصد مبتنی بر وب
  14. بررسی رابطه بین عدالت سازمانی و تعهد سازمانی در اداره بنیاد شهید و امورایثارگران (مطالعه موردی : استان کهگیلویه و بویراحمد)
  15. انواع عدالت سازمانی و عوامل موثر بی عدالتی در سازمانها