The role of electronic banking in customer satisfaction

Bahaneh Hadjimarzban1

Abstract :
This research paper aims at introducing the electronic banking and its impacts on customer’s satisfaction. Questionnaires were done by me from the local customers of several banks in Iran and Turkey. Many data have been collected from the internet ‘s sources. This paper attempts to encourage people to choose E-banking and describe variety usages of electronic banking services which might led to attract the customer’s attention. This study explained that banking service plays grassroots roles in establishing the positive impacts on customer’s satisfaction. As the pace of improving technology accelerated, technical banking innovation has positive impact on electronically communications, therefore, expertise tries to take advantage of the cutting edge for day to day activities, it means that all profit and non- profit organizations, as well as the stakeholders manage to run their business and personal financial objectives by saving time and costs. One of the most important aspect of technology is E-business which use digital technology and internet to develop major business processes. One of the modern electronic services is to introduce financial and banking services to customers though internet and mobile services. In addition, this study seeks to investigate the relational analyses among retail online banking markets in Turkey. The market numbers are varied according to in a time period of between 2011 and 2014. The findings bolster that the market for online banking and the network of the banking will be growing. Keywords: E-banking, E-commerce, customer’s satisfaction.
Keywords : E-banking , E-commerce, Customer satisfaction


زبان مقاله : انگلیسی
محور مقاله : بانکداری
محل انتشار : یازدهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
آدرس وب سایت کنفرانس : icmeaconf.com
ارسال کننده : بهانه حاجی مرزبان
کد IOI مقاله : XBGC-EAHHH
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBGC-EAHHH

مقالات مشابه
  1. بررسی تأثیر رویکردهای مدیریت دولتی¬نوین به تعهد سازمانی در بانک کشاورزی اصفهان
  2. مدل ساختاری تفسیری (ISM) جهت افراز بندی مولفه های رضایت مندی مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
  3. تحلیل اهمیت-عملکرد (IPA) مولفه های رضایت مندی مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
  4. شناسایی عوامل مؤثر بر جذب سپرده در بانک‌های خصوصی شهر ایلام
  5. بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط
  6. شناسایی تاثیر دو متغیر ایجاد نیاز در مشتری و ایجاد آگاهی بر عليت دوگانه در فرايند خريد (مصرف) مطالعه موردی در فروشگاه های مواد غذایی شهرستان قائمشهر
  7. بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش و رضایت مشتریان آن
  8. بررسي نقش کیفیت خدمات ، تصویر شرکت و رضایت مشتری بر ارزش ادراک شده (مطالعه موردی:شرکت هواپیمایی ماهان)
  9. Effect of Risk Management on Organizational Strategic Performance in SEO
  10. Adoption of Internet banking by taking advantage of the TAM2 model: A Case Study of Saderat Bank of Hamedan
  11. بررسی تأثیر ریسک های بانکداری الکترونیکی بر رضایت، کسب منافع مشتری و قصد استفاده آنها در بانک سپه لرستان
  12. Confidence and Acquiescence, Two Phases for Successful E-Commerce
  13. بررسی شاخص های ارزیابی رضایتمندی در شرکت های مهندسی پروژه محور توسط مشتریان خارجی (کارفرمایان) بر اساس مدل تئوری سیستم های خاکستری- مورد مطالعاتی: شرکت مهندسی مبینا
  14. سنجش کارایی پروژه‌های طراحی و توسعه محصول به کمک روش تحلیل پوششی داده‌ها (مطالعه موردی پروژه‌های طراحی و توسعه‌ی محصول در یک واحد تایرسازی)
  15. بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند با رضایت و وفاداری مشتریانِ «صنایع لبنی پگاه استان اردبیل»
سایر مقالات ارائه دهنده
  1. The role of electronic banking in customer satisfaction
سایر مقالات محل انتشار
  1. سنجش مبتنی بر صلاحیت حرفه ای ملی در استانداردهای شغلی و حرفه ای
  2. شناسایی مؤلفه‌های تأثیرگذار عدالت اجتماعی در مدیریت اسلامی
  3. بررسی تاثیر نگرش، کنترل رفتار درک شده، هنجار ذهنی و مصرف موقعیتی بر قصد خرید (مورد مطالعه: خریداران ماهی در شهر اهواز)
  4. تحلیل نقاط قوت و ضعف مسئله ی تکلیف دولت در خصوص ایجاد بستر اشتغال در حقوق بین الملل و حقوق ایران
  5. بررسی عوامل موثر در عدم استفاده از کنترل های سنجش مسئولیت در شرکت ها
  6. بررسی اثر مشارکت مشتری و درگیری ذهنی بر ارتباط خود برند و هدف از استفاده از برند در مشتریان فروشگاه های لوازم خانگی ایرانی (مطالعه موردی: لوازم خانگی اسنوا)
  7. شناسایی و رتبه بندی اثربخش ترین تکنیک های حسابداری مدیریت در شرکت های فعال در حوزه دارویی
  8. بررسی رابطه بین میزان استفاده از خدمات نوین بانکداری الکترونیک (امضای الکترونیک ،محب (مدیریت حساب های بانکی) ،همراه بانک وخودپرداز)و میزان وفاداری مشتریان مطالعه موردی (شعب بانک ملت شهر کرمان)
  9. تحلیل وضعیت دین مداری مدیران ومعاونین مدارس ابتدایی شهرستان کنارک
  10. بررسي تاثير كاركرد سيستم هوش تجاري بر بهبود عملكرد مبارزه با پولشويي (مطالعه موردي: بانك توسعه صادرات ايران)
  11. کاهش ریسک و افزایش سودآوری سازمانی به کمک رویکرد شبکه عصبی و جستجوی هارمونی (مورد مطالعه : بانك سامان)
  12. مدیریت و ارزیابی ابعاد فرآیند توانمندسازی کارکنان در سازمان
  13. Investigate the effect between perfectionism, personality traits and competitive intelligence on strategic thinking of senior managers in Guilan province industries
  14. رابطه میان کارایی و ارزش سهام بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
  15. تاثیرارتقای کیفیت فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد کارمندان بانک (مطالعه موردی :شعب بانک شهر شیراز )